Kampaň #Colorfidence chce měnit každodenní pochybnosti spotřebitelů ohledně vlastního vzhledu a vznikla v návaznosti na slogan značky “Objev svůj svěží styl“. Jednotlivé barevné příchutě žvýkaček (červená, modrá, žlutá, růžová, zelená, bílá) představují šest barevných osobností, které vyzývají k sebevědomému nošení barev a vyjádření vlastní identity.
„Víme, že pro mladé lidi je důležité vyjádřit, kým doopravdy jsou. Móda a styl oblékání mohou být jednou z cest, kterou pro to zvolí. S touto ideou pracuje i náš koncept #Colorfidence, kterým jsme podpořili rebranding Orbit žvýkaček. Jedná se o integrovanou kampaň, která propojuje tradiční PR kanály, influencery i sociální média,“ vysvětluje Jana Pfeiferová z agentury MSL Czech Republic.
Kampaň byla uvedena na čtyřech trzích – v Česku, na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku. V Česku je realizovaná ve spolupráci s fashion koučkou Kamilou Vodochodskou. Ta pro novináře a influencery připravila speciální barevný workshop, kde byl nový fresh look „Orbitek“ oficiálně představen. Vedle PR kampaně budou nové Orbit žvýkačky rovněž podporovány skrze influencer marketing. V rámci tzv. #Colorfidence week challenges představí jednotlivé výzvy youtuber Luboš Kulíšek, influencerky Natálie Bagárová či Anežka Chudlíková neboli Notsofunnyany. Výzvy se budou měnit každý týden v návaznosti na Orbit barevné příchutě. Hlavním mediálním partnerem kampaně je Refresher.cz. Iniciativa bude rovněž podpořena v digitální komunikaci – na českém trhu ve spolupráci s agenturou Ogilvy.
„Rok 2023 je pro značku Orbit, naši jedničku v oblasti ústní hygieny, v mnoha ohledech výjimečný. Koncept #Colorfidence uvedený v celém regionu střední Evropy mění celkovou image, komunikační strategii a představuje novou fashion identitu značky. Kampaň pokrývá celý 360° komunikační mix od designu balení až po digitální komunikaci. Věříme, že komplexní přístup vytvoří konzistentní poselství značky, které efektivně osloví naši cílovou skupinu. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu tržnímu prostředí je pro nás nezbytné zůstat relevantní a ve spojení se spotřebiteli, zejména s mladou generací. Redesign žvýkaček Orbit je významným krokem
v našem úsilí o posílení značky a udržení její pozice na trzích střední Evropy. Věříme, že kampaň #Colorfidence přinese pozitivní výsledky a pomůže nám dosáhnout našich obchodních cílů,“ říká Svetlana Kadomskaya, portfolio a media manager pro divizi Chewing Gum & Fruity Confections společnosti Marsve střední Evropě.
Agentura MSL Czech Republic, která nový koncept vytvořila, je rovněž zodpovědná za realizaci kampaně na další trzích, kde proběhnou totožné komunikační aktivity ve spolupráci s partnerskými agenturami.