Pražský obchod Victoria’s Secret zaujme inovativním designem, který vychází z nového maloobchodního konceptu značky s názvem Store of the Future. Obchody jsou opatřeny promyšlenou navigací, díky níž se zákazníci snadno orientují. Nechybí v nich ani moderní prostor pro zkoušení. Zákazníci se mohou těšit na příjemnou a nenucenou atmosféru, která vás pohltí i v nejnovějším obchodě Victoria’s Secret v české metropoli.
NABÍDKA PRODUKTŮ:
Nový obchod v obchodním centru Westfield Chodov nabídne široký výběr podprsenek, spodních kalhotek i nočního prádla.
Součástí nabízených služeb je také individuální personalizovaná služba “bra fitting”, při níž vám školení odborníci pomohou vybrat dokonale padnoucí prádlo. Tento servis je bezplatný a lze jej využít přímo na místě bez předchozí domluvy.
Kromě oblíbených linií spodního prádla v novém obchodě nebudou chybět ani zkrášlující produkty Victoria’s Secret Beauty, včetně populárních jemných parfémů a vůní. Vaší pozornosti by rozhodně neměl uniknout nový parfém Bare Eau de Parfum. Vůně oslavuje originalitu a sebevyjádření prostřednictvím kampaně, ve které vystupují různé typy žen, které působivě vyzdvihují svou autenticitu v běžném, každodenním životě.
Další informace o otevření obchodu najdete na Instagramovém profilu @victoriassecretczech
LOKACE: Westfield Chodov, Praha, Česká republika
OTEVÍRACÍ HODINY: pondělí – neděle 9 – 21
Fotografie z Opening eventu
O ZNAČCE VICTORIA’S SECRET:
Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) je největším světovým specializovaným maloobchodním prodejcem spodního prádla. Její portfolio zahrnuje široký výběr moderních a stylových kolekcí, včetně ikonických podprsenek, kalhotek, svůdného spodního prádla, pohodlného nočního prádla, sportovního oblečení a oceňovaných parfémů i produktů péče o tělo. Provozuje více než 1 350 obchodů po celém světě a zaměstnává před 25 000 osob, s výraznou převahou žen. Victoria’s Secret má celosvětově nejširší tým školených specialistů na fitting spodního prádla. Misí značky Victoria’s Secret je inspirovat ženy na celém světě prostřednictvím produktů a služeb, které je provází a podporují v každodenním životě. Značka staví na dlouholetých vazbách a kontinuálně prosazuje pozitivní změny.