ijournal.cz

Rubrika"kampaň" Tag

Miele_Mám Miele_Zdeněk Pohlreich

V nové kampani představuje Miele ambasadory i silné prodejní argumenty

Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity. „Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které [...]

Prosinec 5, 2023 Rady, tipy, názory
Billa

BILLA spouští letošní první věrnostní kampaň, kterou propojuje s Romanem Stašou, vítězem loňské řady MasterChef Česko

Společnost BILLA spoustila první letošní kampaň. Pro velký úspěch v loňském roce si zákazníci budou moci opět pořídit kvalitní nádobí značky MasterChef ve všech prodejnách BILLA, tentokrát sadu zapékacích mís a profesionálních kuchyňských nožů. Kampaň je podpořena řadou online aktivit, mimo jiné soutěží, [...]

Leden 17, 2021 Zajímavosti
pes a kočka

Vědci vysvětlují skrytá rizika změn charakteru ročních období na zdraví domácích zvířat

• 72% českých majitelů domácích mazlíčků se podle průzkumu domnívá, že není dostatečně informováno o vlivu teplotních změn na zdraví svých psů a koček• 21 předních evropských vědců potvrdilo, že stále teplejší počasí představuje pro zvířata ohroženíMSD Animal Health představuje [...]

Listopad 17, 2020 Rady, tipy, názory
Andrea Růžičková

SKIBI CAFÉ na téma Zero Waste Česko

Tu limonádu si dám bez brčka, aneb životní styl Zero Waste. Existence bez zbytečného odpadu je životní styl, který v roce 2008 začala propagovat americká bloggerka Bea Johnson. Dopracovala se k neuvěřitelnému výsledku. Její čtyřčlenná domácnost vyprodukuje za celý rok [...]

Říjen 19, 2018 Rady, tipy, názory
Lindex kampaň

Lindex spojuje síly se svými zákazníky v boji proti rakovině prsu

Lindex v říjnu spojí síly se svými zákazníky pro podporu boje proti rakovině prsu. Prostřednictvím několika produktů a vybraných doplňků, navržených pro tuto kampaň, bude Lindex získávat peníze na podporu výzkumu léčby rakoviny a zvýšení povědomí o onemocnění rakovinou prsu.Podporou boje proti rakovině prsu [...]

Září 28, 2018 Významné osobnosti, veřejné projekty
ROSSMANN_Detsky_usmev

Za jeden týden 5 milionů korun! ROSSMANN spustil kampaň na podporu vážně nemocných dětí

V pondělí 19. září 2016 byl odstartován projekt 5.000.000 Kč pro dětský úsměv. Síť drogerií parfumerií ROSSMANN společně s Nadací Naše dítě a organizací DEBRA ČR zahájila sedmý ročník své charitativní kampaně, v rámci níž se snaží pomáhat vážně nemocným a ohroženým dětem ze všech [...]

Září 21, 2016 Významné osobnosti, veřejné projekty