Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity. „Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které [...]
Společnost BILLA spoustila první letošní kampaň. Pro velký úspěch v loňském roce si zákazníci budou moci opět pořídit kvalitní nádobí značky MasterChef ve všech prodejnách BILLA, tentokrát sadu zapékacích mís a profesionálních kuchyňských nožů. Kampaň je podpořena řadou online aktivit, mimo jiné soutěží, [...]
Leden 17, 2021
Zajímavosti
• 72% českých majitelů domácích mazlíčků se podle průzkumu domnívá, že není dostatečně informováno o vlivu teplotních změn na zdraví svých psů a koček• 21 předních evropských vědců potvrdilo, že stále teplejší počasí představuje pro zvířata ohroženíMSD Animal Health představuje [...]
Listopad 17, 2020
Rady, tipy, názory
Tu limonádu si dám bez brčka, aneb životní styl Zero Waste. Existence bez zbytečného odpadu je životní styl, který v roce 2008 začala propagovat americká bloggerka Bea Johnson. Dopracovala se k neuvěřitelnému výsledku. Její čtyřčlenná domácnost vyprodukuje za celý rok [...]
Lindex v říjnu spojí síly se svými zákazníky pro podporu boje proti rakovině prsu. Prostřednictvím několika produktů a vybraných doplňků, navržených pro tuto kampaň, bude Lindex získávat peníze na podporu výzkumu léčby rakoviny a zvýšení povědomí o onemocnění rakovinou prsu.Podporou boje proti rakovině prsu [...]
V pondělí 19. září 2016 byl odstartován projekt 5.000.000 Kč pro dětský úsměv. Síť drogerií parfumerií ROSSMANN společně s Nadací Naše dítě a organizací DEBRA ČR zahájila sedmý ročník své charitativní kampaně, v rámci níž se snaží pomáhat vážně nemocným a ohroženým dětem ze všech [...]