Ve čtvrtek 14. září odstartoval již devátý ročník sportovně charitativního happeningu s názvem Hýbejte se TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem, který pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. V letošním roce probíhá akce online a připojit se tak může každý. Stačí k tomu chytrý telefon a chuť pomáhat. Happening potrvá od 14. září nonstop až do 23. září. Za každý zdolaný kilometr věnují partneři akce 20 korun na vámi zvolený příběh pomoci. Letošní online formát akce naplňuje naprostou bezlimitnost: není určující čas ani místo, všechny účastníky spojuje nadšení a dobrá vůle. Více na www.teribear.cz
To nejdůležitější, proč Nadace Terezy Maxové dětem opět pořádá tento happening dobré vůle shrnula patronka nadace, paní Tereza Maxová. „Již devátý rok, díky nadšení všech, pomáháme měnit lidské osudy k lepšímu. Za každým vaším krokem je konkrétní člověk, který neměl na startu nebo v průběhu života štěstí. Rodiny v nouzi, maminky v azylových domech, děti v dětských domovech, mladí lidé, kteří se staví na vlastní nohy…a mnozí další. Vždycky mě těší, když vidím s časovým odstupem všechny ty, kterým jsme pomohli a znovu se přesvědčím, jak málo někdy stačí, aby se jejich život změnil.“
Za každý zdolaný kilometr 20 korun pomoci
Každý zdolaný kilometr pomoci, ať už chůzí či během, promění partneři akce na 20 korun, které pomůžou konkrétním příběhům. Je jedno, zda kilometry zdoláte rychlým během, pomalou procházkou, s kávou v ruce nebo vyrazíte třeba s kočárkem. Každý krok se počítá a nezáleží na jeho rychlosti. Akce je určena všem, od těch nejmenších až po jejich prarodiče. Důležitá je jen chuť se zapojit.
Jeden za všechny, všichni za TERIBEARa
„Spolupráce banky ING a Nadace Terezy Maxové dětem má v České republice již téměř dvacetiletou tradici a podpora dětí z dětských domovů i pěstounských rodin má v našich společensky odpovědných aktivitách své pevné místo. Projekty nadace jsou pro budoucnost znevýhodněných dětí a jejich začlenění do společnosti klíčové, a proto je s našimi zaměstnanci i jejich rodinami nadšeně podporujeme. Hrdým partnerem TERIBEAR jsme již podeváté a velice mě těší, že letos můžeme tuto výjimečnou akci podpořit v roli generálního partnera“, říká generální ředitel banky ING v České republice, Erik Fortgens.
Za firemní týmy se akce zúčastní také zástupci generálního mediálního partnera: „V dnešním světě plném nejistot je jedna věc jistá: v září začíná TERIBEAR a MAFRA v roli Generálního mediálního partnera u toho tradičně nebude chybět. Příběhy znevýhodněných dětí i celých rodin, které potřebují dodat naději, nejsou virtuální. Jsou až příliš skutečné. Jsme proto hrdí na to, že i letos můžeme méďu hrdinu v jeho nelehkém tažení podpořit jak na „papíře“, tak na virtuální trati a společnými silami přispět k dopsání šťastných konců,“ říká ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA, Miloslava Nováková.
Již poosmé je partnerem TERIBEARa také největší pojišťovací makléřská společnost RENOMIA. „Máme s Nadací Terezy Maxové dětem společné mimo jiné to, že měníme smutné příběhy na ty se šťastným koncem. Jsme hrdí, že můžeme přispět nejen jako firma, ale zapojením našich kolegů po celé ČR i jako jednotlivci,“ říká managing partner RENOMIA, Pavel Nepala.
Charitativní happening bude ukončen 23. září, kdy se tematicky propojí s akcí Den hrdinů na Výstavišti, kde budou představeny složky integrované záchranného systému. „Den hrdinů roste stejně jako dny věnované studentům, tedy Týden hrdinů, a já s velkým nadšením sleduji zapálení všech, kdo se na akci podílejí a každý jeden rok přinášejí spoustu nové obsahové nabídky. Návštěvníky jistě potěší i možnost zapojit se do dobré věci a podpořit méďu TERIBEARa Nadace Terezy Maxové dětem. Závěr desetidenního happeningu se formou společného setkání na Výstavišti uskuteční ve stejný den jako Den hrdinů, což vnímám jako další milý krok v rozvoji celého, dnes již tradičního dne pro celou rodinu u nás na Výstavišti,“ komentuje předseda představenstva Výstaviště Praha, a.s., Tomáš Hübl.
Zapojení dětí je priorita – školy a školky zdarma
Nadace pamatovala i na žáky základních a středních škol, kterým, díky partnerům akce, může věnovat startovné zdarma. Více o tom, jak se do akce zapojit, naleznete na www.teribear.cz .
Jak se můžu zapojit? – Stačí chuť, vůle a chytrý telefon nebo hodinky
K účasti na akci bude třeba registrace na www.teribear.cz a nově zřídit učet u sportovní aplikace viRACE, která se specializuje na virtuální běžecké závody. Díky aplikaci viRACE můžete přímo sbírat kilometry pro TERIBEARa. Výhodou aplikace viRACE také je, že se do ní synchronizují data ze známých běžeckých aplikací (Strava, Garmin Connect, Fitbit, Polar a další). Výsledky budou následně automaticky zaznamenány do online výsledkové listiny na www.teribear.cz.
A co když nejsem sportovní typ?
Nevyhovuje vám pohyb? Rádi byste pomáhali ohroženým dětem kdykoliv po celý rok? Máme pro vás dobrou zprávu. Do sbírky Friends of TERIBEAR – https://friendsofteribear.teribear.cz/ může přispět každý. Kdykoliv. Kdekoliv. Právě teď. Jeden za všechny, všichni za TERIBEARa! Vy, kamarádi TERIBEARa, pomáháte měnit lidské osudy. Díky z celého medvědího srdce!
Shrnutí aneb co letos potřebujete vědět?
Začátek: Čtvrtek, 14. 9. 2023
Konec: Sobota, 23. 9. 2023,
Kde: kdekoliv budete chtít – celý svět
Jak: Pomocí aplikace pro měření běhu či chůze ve vašem chytrém telefonu a po registraci na teribear.cz se vám budou načítat zdolané kilometry. Kilometry se zaznamenají na vaše elektronické konto, takže máte přehled prostřednictvím průběžné výsledkové listiny, jak jste pomohli.
Komu pomáháme: 10 okruhů pomoci s konkrétními příběhy. Za každý váš zdolaný kilometr putuje 20 kč Vámi vybranému okruhu.
Jak se přidat: Online registrace za jednorázový poplatek 250 Kč na teribear.cz. Prodej registrací je uskutečňován jménem Nadace Terezy Maxové dětem v rámci veřejné sbírky číslo: S-MHMP/1501799/2012 a částka je určena na pomoc dětem.
Akce by nebyla možná bez podpory partnerů, děkujeme:
Generální partner: banka ING
Generální mediální partner: Mediální skupina MAFRA
Ve spolupráci s: Prima
Hlavní partneři: RENOMIA, Stavebniny DEK
Partneři: SEGRO, SK Slavia Praha, STŘÍDA SPORT oficiální distributor hokejového vybavení CCM, Výstaviště Praha
Produkční zajištění: C-IN
Technology partner: SmartFP
Social media partner: Socialsharks
Partneři pro pohyb: Accenture, PRK Partners, ROSSMANN, Travelport
Partneři osvěžení: Coca-Cola, Costa Coffee, L’OR, PICKWICK
S mediální podporou: Dnes, Expats.cz, iDnes Premium, Metro, OnaDnes.cz, Žena a život, Prima+
Dále děkujeme: Bird & Bird, Blue Gekko, Brand Concept, CZEFTA, OSA, spolek Otevřená budoucnost, PRE, VZP ČR