Na opuštěném ostrově žije skupina vzácných Ptáků střežících tři vejce, která jsou poslední jejich druhu. Po vejcích však prahnou zlotřilá Prasátka obývající ostrov spolu s Ptáky. Ptáci chrání svá vzácná vejce a doufají, že se z nich jednoho dne vylíhnou mláďata a na ostrově zavládne mír…
Řetězec supermarketů Billa připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň s tematikou Angry Birds známou z hraní na chytrých telefonech . Od 12. března 2014 do 10. června 2014 za každý svůj nákup obdržíte samolepky, které nalepíte na speciální karty, za které pak po výměně na některé z 206 prodejen Billy v ČR získáte plyšová zvířátka této populární hry.
Všechny předchozí věrnostní akce se setkaly s velký ohlasem, proto v Bille věří, že i Angry Birds bude mít úspěch. „S přihlédnutím k trendům věrnostních akcí očekáváme nárůst na 450 tisíc rozdaných plyšáků“, vyjádřila se Simona Breen, ředitelka marketingu Billa ČR.
Pokud tedy zatoužíte sestavit si ptačí rodinku, je to jednoduché. Princip jejich získání spočívá ve sbírání bodů, kdy za každých utracených 200 Kč dostáváte 1 bod. Jakmile má 20 bodů, vyberete si svého plyšáka za 49,90 Kč (za 15 bodů ho můžete dokoupit za 199,90 Kč). Hračky lze koupit i za plnou cenu, a to 499,90 Kč bez nutnosti sbírat body.