

Žena internetu je jedinečný koncept soutěže krásy oslovující uživatelky sociálních sítí s cílem najít nejzajímavější tvář českého internetu. Sociální sítě v dnešní době dávají šanci každému člověku prezentovat sebe sama v nejrůznějších podobách a situacích. Dávají šanci zaujmout a být de facto sledován kýmkoli. A právě na tyto ženy, které žijí nejen svůj skutečný, ale i virtuální život a rády se o něj dělí na sociálních sítích, je cílena soutěž o nejzajímavější tvář uživatelky sociálních sítí.

Finále soutěže
Výběr finalistek byl čistě na lidech a o tom, kolik dali které slečně nebo ženě like na Facebooku a Instragramu a kolik zaslali e-mailů z různých adres. O celkové vítězce Žena internetu, vítězce Žena internetu Sympatie a o dvou dílčích anketách Žena Internetu s nejkrásnějšíma očima a s nejkrásnějším úsměvem rozhodně odborná porota při finálovém večeru dne 31.1. 2020. U vítězek bude kromě krásy, hrát výraznou roli sympatie a celkový dojen. Přihlížet se bude také k profilům na sociálních sítích a fotografiím. Po soutěžících se nevyžadují ideální míry modelek. Finalistek je v letošním ročníku 9. Pořadatelé se rozhodli pro toto originální a magické číslo, protože desátá finalistka Kamila Hübsch se v době finále vdává.

Fotografování finalistek
Profesionální fotografie se finalistkám nafotily 16. a 17. listopadu 2019 v Praze. Autorkou fotografií je Blažena Hlasová (FB a Instagram Photo by Blazis).
Partneři soutěže
Mezi laskavé partnery soutěže patří například klinika plastické a estetické chirurgie Grand Clinic, fitness značka Tunturi, Mary Kay, společnost Bauer Media v.o.s., Kladia Eis-beuty and style, také zapůjčení vozidla Škoda s plnou nádrží na celý víkend nebo pobytový víkend s plnou penzí v krásném českém penzionu a další lákavé ceny.

Více informací o soutěži
webwww.zena-internetu.cz
www.facebook.com/Žena Internetu
www.instagram.com/zena_internetu