ijournal.cz

Nikol Švantnerová a Andrea Kerestešová v nových rolích

red Zdroj: Agentura Verona 25.7.2016 Celebrity

Pro všechny účastníky modelingového kurzu agentury Verona se vždy jedná o velký zážitek, spoustu nových zkušeností a nezapomenutelných momentů. Budoucí modelky i modelové mají také možnost se potkat s osobnostmi módního světa. Letošní červencový ročník svou přítomností obohatily Nikol Švantnerová a Andrea Kerestešová v rolích poradkyň. 

všichni
Česká Miss 2015 Nikol Švantnerová (23) promluvila o svých zážitcích z modelingu. Nikol s modelingem začala ve 13 letech a v 16 letech se objevila na módním mole v Hongkongu pro světové modní značky Christian Dior a Dolce Gabbana. „ V Českých Budějovicích jsem před samotnou soutěží Miss žila, takže místní Agenturu Verona dobře znám a jejich třídenní modelingový kurz byl opravdu na úrovni. Prožila jsem tu s dívkami krásný víkend a zavzpomínala jsem na své začátky“, říká Česká Miss 2015, která se po roce kralování v České Miss opět vrací na přehlídková mola. „Už se mi stýskalo a těším se, přeci jen povinnosti související s výhrou v této soutěži jsou velké a na samotné předvádění moc času nezbývalo“ prozradila sympatická modelka.

Nikol                                                         Nikol Švantnerová s Kateřinou Votavovou

Na besedě se o své zkušenosti novým adeptkám na modelky podělila herečka a fotografka Andrea Kerestešová (32). Začínala v Čechách jako modelka, objevila se v několika reklamách a stala se respektovanou herečkou. Má stejně tak dobře nakročeno stát se i uznávanou fotografkou.I já jsem začínala jako modelka a pak přišla první reklama a najednou film a dnes mě herectví celkem slušně živí a mohu se tak věnovat své největší vášni, kterou je focení“, říká Andrea. „Nesnažte se nikoho napodobovat a buďte sami sebou. Věřte si, protože pokud nevěříte sobě nemůžou vám to věřit ani ostatní“, řekla herečka v rámci besedy.

A.Kerestešová Andrea











zkouska_satu_s_Bartonembeseda_s_Kerestesovou

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Agentura Verona