Společnost Coca-Cola představuje novou značku ledových čajů FUZETEA. Globálně úspěšná a rychle se rozšiřující prémiová řada nápojů FUZETEA je založena na nápaditých spojeních čajového extraktu z udržitelné produkce, ovocných šťáv a bylinek či aromatických květů. Vychutnejte si toto jedinečné spojení a objevte nové nečekané chuťové kombinace.
Čaje FUZETEA jsou oblíbeny v již 52 zemích světa, a s recepturami upravenými dle gusta evropských spotřebitelů nyní, v lednu, přicházejí také na český trh. V našich obchodech tak nově najdeme rafinované příchutě jako zelený ledový čaj s příchutí manga a heřmánku, černý ledový čaj s příchutí citronu a citronové trávy, černý ledový čaj s příchutí broskve a ibišku, a také několik nízkokalorických variant. Dostupné jsou v plastových lahvích o objemu 500 ml a 1,5 l a ve skleněných lahvích o objemu 250 ml u hlavních maloobchodních prodejců. Doporučená maloobchodní cena je 26,90 Kč za půllitrovou lahev.
„Chutě spotřebitelů se proměňují, a lidé si přejí širší výběr nápojů,“ říká Michal Blaško, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko a doplňuje: „Uvedení FUZETEA na český trh i po celé Evropě přináší řadu nových a překvapivých chuťových kombinací. Ledové čaje k okamžité spotřebě jsou důležitým a rychle rostoucím segmentem. Naše společnost je na čele trendu s nápoji jedinečných chutí, které spotřebitelé vyhledávají.“
Uvedení značky FUZETEA podpoří nápaditá marketingová kampaň založená na zkušenosti, kterou již sdílí spotřebitelé po celém světě. Televizní spot určený pro celou Evropu se přitom natáčel také v České republice a objevuje se v něm mimo jiné známý pohled na meandry řeky Vltavy.
Čaje FUZETEA se budou vyrábět rovněž v českém závodě Coca-Cola HBC v Praze – Kyjích. Pět různých příchutí bude určeno pro šest zemí (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko a Švýcarsko), v průběhu léta ale mohou nápoje z Česka zamířit do více než 20 různých států.
Značka FUZETEA byla uvedena na trh v roce 2012 a dnes je jednou z nejrychleji rostoucích značek v portfoliu společnosti Coca-Cola, která generuje obrat v rovině miliard dolarů. Nízkokalorické varianty jsou slazené cukrem, fruktózou a extraktem ze stévie. Odrážejí tak stoupající poptávku spotřebitelů po výrobcích se sníženou kalorickou hodnotou.
Více informací na www.fuzetea.cz.