„V trendech podprsenek se toho v současné době děje spousta zajímavého. Setkáváme se zde se zcela zřejmým směřováním k přirozenější siluetě. Mám za to, že fenoménem letošního jara se stanou podprsenky bez vycpávek a také podprsenky bez kostic,“ říká Inger Lundqvist, manažerka Oddělení designu a nákupu spodního prádla Lindex.
Barvy této jarní kolekce jsou klidné a v barevném schématu převládají základní tóny, které jsou stále úspěšnější.
„U jarní kolekce podprsenek se také setkáme s velkým množstvím nových detailů. Vyšší potřeba mít podprsenku, která má například pružná ramínka nebo která se vyznačuje nádhernými detaily zádového dílu, je do značné míry dána úžasnými styly a střihy šatů a topů,“ pokračuje Inger Lundqvist.
Na mnoha trzích, na kterých působí, je společnost Lindex jedním z lídrů trhu v oblasti spodního prádla. V loňském roce přepracovala většinu střihů ve svém sortimentu podprsenek.
I loni byly tvářemi kampaně, jejímž cílem bylo ukázat ženám, jak je důležitý správný střih podprsenky, samotné zaměstnankyně společnosti Lindex. Kampaň byla úspěšná nejen co do prodejnosti, ale také byla přínosem pro zákaznice, které teď mohou svůj oblíbený střih v různých barvách nalézt snadněji.
O účast na letošní kampani byl mezi zaměstnankyněmi společnosti Lindex velký zájem a vlastní produkce této kampaně, která probíhala v Londýně, udělala úžasný dojem na každého, kdo byl při tom.
„Ve Spring Studios London se sešel skvělý tým vlasových stylistů, vizážistů, stylistů, skvělý kreativní ředitel a neskutečně talentovaný fotograf, díky nimž – a samozřejmě také všem lidem ze společnosti Lindex – jsme měly pocit, že jsme ty nejdůležitější na světě,“ říká Maria Sundqvistová, manažerka prodejny Lindex ze švédského Luleå.
Kampaň i kolekce odstartovaly 6. května ve všech prodejnách Lindex a také na webu lindex.com.
Najít perfektní podprsenku není jednoduché. Společnost Lindex to nyní usnadňuje na https://www.youtube.com/watch?v=Y2_oOtHXhuU