Lindex v říjnu spojí síly se svými zákazníky pro podporu boje proti rakovině prsu. Prostřednictvím několika produktů a vybraných doplňků, navržených pro tuto kampaň, bude Lindex získávat peníze na podporu výzkumu léčby rakoviny a zvýšení povědomí o onemocnění rakovinou prsu.
Podporou boje proti rakovině prsu se zabýváme už mnoho let. Ženy jsou pro nás ve společnosti Lindex vším a tato nemoc bohužel postihuje mnoho z nich. „Chceme pro podporu tohoto projektu udělat vše, co bude v našich silách, a těší nás, že naši zaměstnanci a zákazníci se nadšeně chtějí zapojit a pomáhat,“ říká Susanne Ehnbåge, výkonná ředitelka společnosti Lindex.
Lindex je od roku 2003 hrdým partnerem kampaně Růžová stužka, do které se zapojují jak zaměstnanci, tak zákazníci. S odhodláním a hrdostí společnost Lindex zvyšuje povědomí o rakovině prsu. Spolu se svými zákazníky dosud na výzkum rakoviny přispěla částkou 12,9 milionu EUR.
V tomto roce Lindex věnuje 10 % z prodejní ceny vybraných doplňků na výzkum rakoviny. Firma Lindex také navrhla speciální náramek a tašku a výnosy z jejich prodeje budou kompletně věnovány na výzkum rakoviny prsu. V České republice poputuje výtěžek organizaci „Aliance žen, projekt Bellis – mladé pacientky s rakovinou prsu“.
Lindex Pink bude v prodejnách Lindex a online na lindex.com od 1.října.