Ve středu 6.12. proběhl v restauraci Il Mulino křest kalendáře Miss Léta, který s fotografem Robertem Novotným nafotilo 12 jejích finalistek. Tato soutěž krásy si klade za cíl nastartovat kariéru začínajícím modelkám a vyslat je ke hvězdám. Součástí soutěže bylo celých osm dní focení, kdy se začínající modelky se naučily pózovat před fotoaparátem a to jako známý tým bílé armády i jednotlivě v prádle a v plavkách.
Miss Léta, která patří nadačnímu fondu IT people, navíc pro finalistky připravila ve spolupráci s americkou vesmírnou agenturou NASA jedno velké překvapení. Jména všech finalistek vepsané do krystalu křemíku se vydají spolu se sondou InSight na vesmírnou misi, která přistane na planetě Mars. Soutěž Miss Léta je tak světově první soutěží, která jména soutěžících dívek vyšle do vesmíru, aby tak trvale byly umístěny na jiné planetě.
„Vesmírná sonda InSight je součástí příprav na vyslání prvních lidí na Mars, které je plánované v roce 2033. My startujeme s předstihem, a to už květnu 2018. Uletíme 484 milionů kilometrů a přistaneme blízko rovníku Marsu v listopadu 2018. Těším se na první fotografie po přistání a jsem zvědavý, jaký budeme mít výhled,“ řekl k vesmírné misi Miss Léta ředitel soutěže a fotograf Robert Novotný.
O soutěži Miss léta
Miss Léta je zábavná, společenská a obchodní platforma pořádaná ve stylu velkých letních párty spojených s nejvýznamnějšími společenskými událostmi v Praze. Vyžadovaná vysoká úroveň chování, oblékání, respekt k jedinci a sluncem prohřáté léto jsou pro soutěž klíčovými nástroji k navození té správné atmosféry. Misí Miss Léta je nadále prohlubovat své postavení klíčového článku zábavy, který spojí krásné dívky, módní značky, partnery, obchod a média.
Teprve 5 let trvající soutěž Miss Léta byla minulý rok médii vyhlášena jako jedna z TOP3 soutěží krásy v České republice a tento rok soutěžím krásy dominuje, kdy sledovanost přímých přenosů na sociálních sítích jednotlivých semifinálových kol přesahovala 100.000 sledujících. Průběh výběru finalistek organizátoři nechávají na odborné porotě složené ze sponzorů a známých tváří, nově spolupráci navázali i s youtubery.
Jako první soutěž v historii České republiky uzavřela spolupráci se světovými módními značkami a nyní výrazně rozšířila svoji působnost. Pod sloganem „Vítej na letní párty“ přichází série významných letních společenských akcí, které slavnostně startoval Ladies day na Velké Chuchli. Soutěž finalistky tradičně obléká do svých typických zcela bílých outfitů. Finalistky pak, jako „Bílá armáda“, reprezentují soutěž po celé léto a fotí kampaně pro partnerské značky.
Prezentace k soutěži: http://www.missleta.cz/images/miss-leta-prezentace-7-mini.pdf
Letos opět finalistky oblékají tradiční bílé oblečení a stávají se členkami tzv. Bílé armády. Toto oblečení se stalo symbolem soutěže Miss Léta a symbolické je také to, že finalistky předchozích ročníků se podílejí na organizaci dalších ročníků soutěže.
Do letošního ročníku soutěže Miss Léta se historicky poprvé přihlásila youtuberka se sledovaností nad 100 tisíc odběratelů. Carly Kirstenová se stala součástí bílé armády na druhém semifinále, kde skončila na druhém místě.
Světoví partneři Miss léta
Miss Léta staví na originalitě, kreativitě a nepřebírá nápady druhých. Díky tomu Miss Léta poprvé v historii tuzemských soutěží krásy podpořily světové módní značky – Armani Jeans a Trussardi Jeans, jenž tento koncept oslovil. Miss Léta též podpořily zvučné světové značky z jiných oborů – Maserati, Olympus, Huawei a další.
NAdační fond IT People – Pořadatel soutěže
Hlavním cílem nadačního fondu IT people je propagace IT oboru a získávání studentů pro studium technických vysokých škol. Zakladatelem nadačního fondu IT People je společnost Mironet. Nadační fond se zabývá aktivitami na podporu oboru IT, aktivitami jsou exkurze, workshopy, IT tábory, přednášky, veletrhy a projekt Miss Léta.
Výtěžek z akce Miss Léta putuje ze 100% na aktivity nadačního fondu IT People.