Od poloviny září do 6. prosince měly české a slovenské děti opět možnost soutěžit o příležitost objevit se na své oblíbené čokoládové pochoutce. Ze čtyř soutěžních kategorií (tanec, zpěv, malování a herectví) bylo vyhlášeno celkem 10 výherců, jejichž tváře se na jaře roku 2016 objeví na všech limitovaných obalech Kinder čokolády.
Celkový počet přihlášených dětí byl letos 2 139, a to ve věkové kategorii od 4 do 12 let. Nejvíce bylo dětí ve věku 4 a 5 let. Z celkem 10 výherců je 5 dívek a 5 chlapců, přičemž větší zastoupení bylo v celé soutěži dívek – 61 %.
„O soutěž byl ohromný zájem i v letošním roce. Bylo velmi těžké vybrat ty nejlepší ze všech účastníků, ale nakonec jsme vybrali ty správné vítěze. Obdobnou formu soutěže v budoucnu určitě znovu uspořádáme. Věřím, že v Česku i na Slovensku se skrývá ještě mnoho šikovných dětí a talentů, kteří na svoji možnost zazářit stále čekají,“ komentuje Jana Špačková, Brand Manager značky Kinder.
A jak vypadal výběr vítězů?
Soutěž probíhala po dobu dvanácti týdnů a o semifinalistech rozhodovala veřejnost každý týden prostřednictvím soutěžních kódů. 10 šťastlivců, kteří získali nejvyšší počet hlasů, postoupilo vždy do dalšího finálového kola. Z těch odborná porota složená ze zástupců společnosti Ferrero vybrala vždy jednoho výherce. S výběrem finalistů pomohli také známé tváře českého šoubyznysu: Daniela Šinkorová, Sabina Křováková, Betka Stanková a Zdeněk Piškula. Další výhrou kromě tváře na čokoládě Kinder je také příspěvek na rozvoj talentu ve výši 10 000 Kč.
Limitovaná edice Kinder čokolády bude v prodeji od jara 2016. Celkem bude vyrobeno milion originálních balení, na nichž se objeví tváře každého z výherců.
Vyhlášení vítězů proběhlo 10. prosince v pražském Icon Hotel & Lounge. Vítězové měli navíc možnost setkat se s členy poroty a zároveň každý z nich obdržel sladké poděkování za účast v soutěži.