Vysoce elegantní modely prádla, padnoucí linie košilek a župánků, úchvatné krajky a nápadité, originální potisky obdivovali hosté přehlídky. Pozvání přijala herečka Kateřina Kaira Herčíková, Andrea Kerestešová s přítelem, Kristýna Janáčková s hereckým partnerem Braňo Polákem, moderátorky Sandra Parmová a Kateřina Kristelová, manželé Heřmánkovi (Nikol a Karel ml.), nebo výživový poradce Petr Havlíček s dcerou. Plný sál odměnil modelky dlouhým potleskem a určitě každý z přítomných se nechal inspirovat ve výběru prádla pro sebe, či k nevšednímu dárku pro své blízké, aktuálně k nadcházejícím vánocům.
Seznamte se s námi s nádherou ve světě prádla a doplňků pro sezónu 2015/16.
Chantelle
Francouzská značka, která má více než 130 letou tradici ve výrobě luxusního spodního prádla. Zaměřuje se především na maximální pohodlí svého zboží. Návrháři této značky využívají nejnovějších poznatků z oblasti materiálů a vždy je perfektně skloubí s estetickou stránkou kolekce. Značka Chantelle se drží svého motta, že „Každá žena by měla mít minimálně jednu podprsenku Chantelle.“ Důležitou součástí kolekcí této značky jsou hladké, neviditelné podprsenky, které jsou ve velké oblibě u žen po celém světě.
Passionata
Je mladší dceřinou společností francouzského gigantu spodního prádla Chantelle Group. Tato francouzská značka spodního prádla vyniká svou hravostí, barevností a hezkým estetickým vzhledem. Passionata využívá pohodlné a příjemné materiály a snaží se o co nejpříjemnější pocit při nošení. Passionata je navržena pro potřeby dnešních moderních žen a snoubí se zde krása a pohodlí. Nádherné kolekce obsahují pohodlné, neviditelné spodní prádlo i krajkové kolekce pro Vaše romantické večery.
Dlouholetou tváří značky Passionata byla světoznámá modelka Bar Rafaeli.
Je značka francouzského spodního prádla, jejíž historie sahá až do roku 1875. Tato společnost vždy investovala velké prostředky do inovace a během let svého působení přišla na trh s celou řadou novinek v oblasti spodního prádla a materiálů. Spodní prádlo od této značky je zdobeno krásnými detaily, které vytvoří nádherný svůdný celek. Dominantou kolekcí v posledních letech jsou světoznámá krajka z Calais a švýcarská výšivka.
Aubade má vždy velice přitažlivé kolekce, které reprezentuje především svým vzhledem a propracováním. Žena, která oblékne jeden z kousků luxusního francouzského spodního prádla od této značky, na sobě bude mít nejen svůdnou krásu, ale také pohodlí.
Barbara
Barbara je tradiční francouzská značka s historií, která sahá do roku 1926 a v současné době se vrací zpět na český trh a to exkluzivně v prodejnách Oxalis dessous. Objevte krásu této značky, která napříč kolekcemi dokáže dokonale skloubit, jak pohodlné neviditelné spodní prádlo, tak přitažlivé krajkové kousky, které každého nadchnou.
Lise Charmel
Od počátku firmy, který spadá do sedmdesátých let, je značka zaměřená na výrobu spodního prádla. Pod vedením majitele pana Jacqua Daumala se postupně v první dekádě přechází na výrobu prádla v luxusním provedení a prvotřídní kvalitě.
Hlavním elementem je především krajka Leavers, která jediná nese označení ”krajka z Calais”. Jde o ojedinělou výrobu krajky v severní oblasti Francie, kde již od r. 1891 se na stejných strojích – s menšími úpravami, vyrábí dodnes.
Značka vstupuje čím dál více do povědomí módního průmyslu. Dostává se na přehlídková mola a roste celkový zájem ze strany filmového průmyslu a tisku.
Spolu s plavkovým zbožím a značkou pro větší velikosti je svým celkovým zaměřením bezpodmínečně jedničkou na trhu.
Co se týče dynamiky, kreativity, kvality a rozsahu nemá dnes ve světě značka Lise Charmel ekvivalent.
Ženy, které si kupují prádlo značky Lise Charmel hledají především:
-vysokou kvalitu výrobků
-módní kreativitu, rafinovanost a eleganci zároveň
-maximální komfort v nošení
Značka Lise Charmel vytvořila jedinečný styl, kde se snoubí elegance, ženská svůdnost a umění. Francouzští a italští stylisté navrhnou ročně čtyři ucelené kolekce od každé značky, včetně nočního prádla a doplňkového sortimentu. Kolekce se vždy řídí módními směry pro danou sezónu od barevných škál, materiálů (krajky, hedvábí, tištěný tyl…) a doplňků (korálky, štrasy…).
Díky tomuto vývoji značka vytvořila dnes ojedinělý styl, se kterým se můžeme setkat zhruba ve více než 50 zemích světa.