Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, si našly mezeru na českém trhu. Ve skladech už zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv.
„V době covidových omezení jsme masku prezentovali jako malé domácí wellness, kdy si lidé mohou dopřát svou chvilku klidu, relaxu a harmonizujícího efektu na tělo i mysl. A vsadili jsme na on-line prodej přes e-shop,“ říká podnikatelka s tím, že si produkt během krátké doby našel své odběratele z celé republiky.
„Pravdou je, že z počátku objednávky posílali hlavně muži, kteří chtěli svým partnerkám a manželkám dopřát chvilku odpočinku alespoň doma, když nebyly přístupné lázně a kosmetická a wellness studia,“ říká a dodává, že zejména muži využívali toho, že k balení luxusních hřejivých masek si mohli u dodavatele objednat i vzkaz.
„Třeba k narozeninám či k svátku,“ vysvětluje Sekulová a doplňuje, že poměr mezi pohlavími se velmi rychle změnil: „Ženy si už náš produkt vyzkoušely a už si nás kupují samy“. Hřejivá oční maska Belnuit přesto podle ní letos aspiruje na to, aby se stala jedním z bestsellerů vánočních „beauty“ dárků: „Muži teď mají originální alternativu k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.“
Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje Sekulová, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.