Na blížící se olympiádu Coca-Cola připravila limitovanou edici plechovek s Ester Ledeckou, součástí bude i soutěž o fandící dupačky.
U příležitosti blížící se olympiády v jihokorejském Pchjongčchangu představuje Coca-Cola limitovanou edici plechovek s designy 11 olympijských sportů. Součástí edice je také plechovka se siluetou a podpisem Ester Ledecké, která bude vůbec poprvé na olympiádě závodit s helmou v barvách Coca-Cola. Pro české fanoušky je navíc připravena speciální soutěž, ve které mohou od 9. až do 23. února vyhrát každý den trendy fandící dupačky.
Pokud patříte ke sběratelům limitovaných edicí, určitě si nenechte ujít olympijskou edici plechovek Coca-Cola s jedenácti olympijskými sporty. Snowboarding a alpské lyžování přitom představuje talentovaná Ester Ledecká, která bravurně ovládá jak snowboard, tak lyže, a se značkou Coca-Cola spolupracuje od loňského roku, kdy začala závodit v nové helmě vyrobené podle návrhu jejího bratra Jonáše Ledeckého. Plechovky s podpisem Ester a její siluetou budou v prodeji jak samostatně v balení o objemu 250 ml, tak v objemu 330 ml jako součást rodinného balení po čtyřech a šesti kusech společně s dalšími vybranými sporty.
Vychutnat si svůj oblíbený nápoj a při fandění českým sportovcům zažít spoustu zábavy – i tak můžete prožít letošní zimní olympiádu. Intenzivní reklamní kampaň Coca-Coly se totiž kromě televize a digitálních aktivit zaměří na sociální média, kde se do komunikace zapojí celá řada influencerů z různých oborů v čele s Ester Ledeckou podpořenou dalšími sportovci zimních i letních disciplín. Do kampaně jsou zapojeni také lifestyle influenceři, například Jonáš Čumrik alias Johny Machette,a především samotní fanoušci.
TV reklama viz https://www.youtube.com/watch?v=HKUgv5cLOR8
„V naší kampani k zimním olympijským hrám chceme fanouškům nabídnout především zábavu. Olympiáda potrvá 17 dní a i pro skalní fanoušky nebude jednoduché sledovat všechny výkony našich sportovců nepřetržitě. Proto jsme si pro všechny připravili nekončící pyžamovou párty, abychom je ve fandění podpořili,“ říká Jana Nováková, brand manažerka značky Coca-Cola.
Speciálně pro Česko připravila Coca-Cola soutěž o trendy dupačky v červenobílé kombinaci. Zapojit se mohou všichni fanoušci značky, kteří od 9. do 23. února nahrají na instagramový účet Coca-Coly Instastory, jak fandí, a tuto označí hashtagem #vednevnoci a @cocacolaczech. Během celé kampaně Coca-Cola rozdá mezi fanoušky celkem 100 dupaček z limitované edice.
Fanoušci z Brna, Ostravy a okolí se mohou dále těšit na snowpark a odpočinkovou zónu v barvách Coca-Cola, které jim budou k dispozici v rámci olympijského parku na brněnském výstavišti a v Ostravar Aréně.
Nekončící olympijskou párty pak doplní speciální ochutnávky a komunikace v místě prodeje.
Více informací najdete na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Hashtag: #vednevnoci, #cocacola