Společnost Coca-Cola slavnostně vyhlásila výherce soutěže Mash-Up určené pro mladé talentované designéry, umělce a tvůrce. Prvenství získala Barbora Balgová, která díky svému dílu „Komiks Coca-Cola“ získává exkluzivní výlet do Atlanty spojený s návštěvou tamního Coca-Cola designového studia. Vítězný Komiks Coca-Cola společně s dalšími oceněnými díly bude ke zhlédnutí do 17. října 2015 v Galerii Pavilon v Praze.
Do soutěže Mash-Up se zapojilo na třicet talentovaných umělců, kteří celkem zaslali 57 soutěžních fotografií. Mezi uměleckými díly na oslavu 100. výročí charakteristického designu lahve Coca-Cola se nejčastěji objevily fotografie, grafiky, obrazy, ale také návrhy šatů či originální návrh otvíráku na lahve. Odborná porota, ve které zasedli Ivan Dlabač, vedoucí Ateliéru průmyslového designu VŠUP, designér Jan Čapek a Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola nakonec ze soutěžních děl vybrala pět výherců, z nichž tři se umístili na sdíleném třetím místě.
„Ikonický design lahve Coca-Cola vždy nabízel inspiraci významným umělcům a designérům zvučných jmen – mezi ty nejznámější jistě patří Andy Warhol nebo Karl Lagerfeld. Výherci naší soutěže projevili ve své tvorbě velkou kreativitu a nadání, jsem proto přesvědčena, že také o nich v budoucnu ještě mnoho uslyšíme,“ řekla Kateřina Eliášová, manažerka komunikace Coca-Cola Česká republika.
Na druhém místě se umístil Lukáš Houdek, který pomocí broušení a lepení vytvořil jedinečné skleničky a lahve Coca-Cola na nožičkách. Designové kousky z celého světa může Lukáš obdivovat na Expu Milano 2015, kam jako výherce druhého místa získává vstupenky pro dvě osoby společně s třídenním pobytem v Milánu.
Na třetím místě se umístila hned tři díla – fotografie „Pin-up Kriss“ autorů Kristýny Sabolové a Jakuba Králíčka, vektorová grafika „Coca-Cola Bar“ Terezie Kodetové a fotografie „Harmony of style and taste“ autorky Lindy Svátkové. Všichni výherci na třetím místě se mohou těšit z poukazu do Centra FotoŠkoda v hodnotě 10 000 Kč.