Současná pandemická situace silně zasáhla průběh soutěže Česká Miss ESSENS, a tak se vedení soutěže i finalistky samotné musely této situaci přizpůsobit. Společná soustředění v Praze, na která by dívky za běžné situace jezdila, nejsou aktuálně možná, a proto se svět krásek na několik následujících týdnů přenesl do onlinu.
Březen se tak stal pro finalistky zajisté výzvou a možná i absolutní novinkou ve smyslu konceptu profesionálního školení. Zda se virtuální prostředí stane běžnou praxí světa České Miss ESSENS, zůstává otázkou.
Finalistky České Miss ESSENS čeká v průběhu března nabitý program, který se díky koronaviru přenesl do virtuálního světa. Užívání sociálních sítí je pro každého z nás již dlouhé roky běžnou součástí života, přesto jsme se za poslední rok museli všichni více přeorientovat do onlinu. Ať už pracovně, či osobně. Standardně se finalistky soutěže vždy setkávaly na společných soustředěních, kde se nejen vzájemně seznamovaly, ale také se školily v mnoha různých oblastech. Letos je to však o trochu jiné. Česká Miss ESSENS se plně řídí nařízeními vlády České republiky, přesto stále myslí i na své finalistky a snaží se je neochudit o různá školení a průpravu do budoucích let. Co přesně tedy finalistky v březnu čeká?
Zkraje měsíce prošly finalistky školením, které si pro ně připravila samotná ambasadorka soutěže, Eliška Bučková. Ta se s děvčaty podělila o své zkušenosti ze světa modelingu a z účasti na Miss Universe, kde sama před časem úspěšně reprezentovala naší zemi. Následně dívky čeká školení z oblasti Public Relations, kde vzájemně potrénují rozhovory s novináři. Hovory na téma „Na co si dát pozor a jak mít situaci s médii plně ve svých rukou“, se dozví od majitelky PR agentury BLUE DEER AGENCY, Jarmily Šmídové. Skvělou zkušeností a příležitostí bude pro finalistky soutěže online setkání se zpěvačkou Kamilou Nývltovou.
Velmi oblíbené a vyhledávané školení zaměřené na make-up proběhne s vizážistou Pavlem Kortanem, jež si pro dívky připravil Beauty okénko s tipy péčí o pleť a jak ji připravit na náročné focení. V závěru se mohou děvčata těšit na dnes již tolik potřebné školení z oblasti sociálních sítích, kde se od školitelky social marketingu Michaely Hávové dozví, jak profesionálně pracovat s Instagramem, jaké doplňující aplikace lze používat nebo jak komunikovat s partnery, kteří je osloví.
„Česká Miss ESSENS rozhodně nezůstává pozadu a snaží se finalistkám přiblížit i v této době. Plnohodnotný program, který jsme finalistkám nyní v březnu připravili, staví na nezbytných základech, které musí každá modelka znát,“ informovala zastupující PR agentura BLUE DEER AGENCY.
Web: www.ceskamiss.cz