Restaurace, do které je možné vstoupit doslova ze dveří tramvaje, je připravena obsloužit každý den až dva tisíce hostů, a to v nepřetržitém provozu. „Pro burger si naši zákazníci mohou doslova vyskočit z tramvaje a pokračovat dál během pár minut. Myslím, že lepší místo si restaurace s rychlou obsluhou vybrat nemohla,“ těší se na první zákazníky Daniel Ryška, ředitel značky Burger King pro Českou republiku.
Interiér odpovídá nejnovějšímu designu poboček řetězce Burger King. Je plný barev a nábytku z kvalitních materiálů, jako je dřevo a ocel. U každého stolu jsou k dispozici zásuvky a nechybí ani oblíbené komunitní stoly, vhodné třeba na pracovní oběd s kolegy.
Letošní rok bude pro značku Burger King v Česku zásadní, má v plánu otevřít dalších deset poboček. Kromě dvou chystaných restaurací v Praze budou nové provozovny například v Plzni, Ostravě, Českých Budějovicích, Pardubicích nebo Liberci. „Je tedy jisté, že v tomto roce se řetězec Burger King stane nejrychleji rostoucím quick service restaurantem v České republice,“ předvídá Daniel Ryška.
Každý den navštíví restaurace Burger King po celém světě více než 11 milionů lidí. Značku s historií sahající do roku 1953, přivedla do České republiky španělská společnost AmRest v roce 2008. V lednu 2019 existuje po celé republice celkem 23 restaurací této značky, z nichž je 17 provozovaných přímo společností AmRest. Zároveň se AmRest během tohoto roku stane exkluzivním franšízantem značky Burger King v Česku.