Společnost Intersnack, výrobce tradičních českých brambůrek Bohemia přichází na podzim s novými obaly. Nový design podtrhuje kvalitu produktů využitím silné vizuální identity značky Bohemia. Jihočeská krajina, nové logo a barevně odlišené příchutě, to jsou nové obaly brambůrků Bohemia. Ty jsou součástí pokračování příběhu Jirky a Kristýny v televizní kampani, která běží od října 2017.
“Našim cílem bylo vytvořit moderní poutavý obal, který zdůrazní klíčové prvky, na kterých staví tradiční brambůrky Bohemia. Horní část obalu zabírá nové logo, které přechází z červené do modré barvy, na níž je vyobrazená jihočeská vesnička a malebná česká krajina. Středová pozice patří produktu a vyobrazení příchutě,” popisuje Ondřej Široký, marketingový manažer pro Českou republiku a Slovensko ze spol. Intersnack. Bohemia spotřebitelům zjednodušuje orientaci mezi příchutěmi zavedením tzv. barevných kódů, kdy modrá barva patří solené variantě, červená paprice a zelená zase smetaně s cibulí.
Společnost si nechala nové obaly otestovat ve velkém spotřebitelksém testu od agentury Simply 5 v průběhu roku 2016. Průzkumu se účastnili konzumenti bramborových chipsů ve věku 18-30 a 40-55. Nový design obalů hodnotili jako přirozeného nástupce stávajícího designu, oproti původním jim však přijde výraznější, soudobější a přehlednější.
Na zadní straně obalu najdou spotřebitelé logo Český výrobek garantováno Potravinářskou komorou, které Bohemia chips získaly za využívání lokálních surovin. „K výrobě brambůrků využíváme české brambory, primárně z Vysočiny, Polobabí a jiných míst republiky,“ dodává Široký. Nové obaly nesou také znak slunečnice, která upozorňuje na využití 100% slunečnicového oleje, který je při výrobě brambůrků Bohemia využit. Brambůrky Bohemia jsou v prodeji v běžně dostupné maloobchodní síti za doporučenou cenu 34,90 (150g) či 22,90 (77 g).
Bohemia natočila na podporu nových obalů také nový televizní spot s Jirkou Mádlem a Kristinou Svarinskou. Spot komunikuje kvalitu surovin, původ produktů i poctivost zpracování brambůrků Bohemia. “V novém spotu pokračuje příběh Jirky a Kristíny. Tentokrát je potkáváme na výletě – vyjeli si na kolech do přírody stanovat. Ve spojení jejich vztahu – čisté zamilovanosti a radosti – a nádherné jihočeské krajiny, nalézáme paralelu s brambůrkami Bohemia. Jsou upřímné, jednoduché a poctivé. Jako láska,” komentuje spot Jan F. Dufek z agentury AdHackers, která spot natočila.
Zde najdete odkaz k novému spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=aZffI5NESTQ