„Oslava 12. narozenin je pro nás jedinečnou příležitostí, jak vyjádřit vděk našim zákazníkům za jejich důvěru. Jen díky nim můžeme i nadále růst a přinášet inspiraci do domovů dnes už na 12 evropských trzích. Jako poděkování věrným zákazníkům jsme připravili speciální nákupní kredity, které mohou využít jako slevu na své další objednávky,“ říká Milan Duda, CMO Bonami.
Navíc Bonami připravilo narozeninovou soutěž o několik exkluzivních boxů s kurátorským výběrem stylových produktů, do které se mohou zákazníci zapojit prostřednictvím sociálních sítí. Oslavy budou probíhat během ledna na všech trzích, kde Bonami působí.
Co skrývá narozeninový box?
- Ručně vyráběnou svíčku Perfumed Prague, která je poctou našim pražským kořenům. Právě hlavním městě České republiky začalo v roce 2013 Bonami svou cestu.
- Krabičku na jídlo jako připomínku našich začátků. Lunchbox byl totiž historicky první produkt, který jsme prodali.
- To jsme ještě netušili, že to dopracujeme až k výrobě kuchyní, kam si náš první prodaný kousek můžete uskladnit.
- Exkluzivní formu na pečení naší privátní značky Bonami Selection, která dokonale reprezentuje filozofiii e-shopu – tvořit kousky, které zkrášlí váš domov a přispějí k lepší funkčnosti.
- Povlak na polštář od české značky Butter Kings jako symbol kreativity a estetiky.
- Inovativní kuchyňskou vychytávku od našeho dlouholetého partnera Joseph Joseph, která spojuje praktický design s hravými prvky.
V rámci kampaně nechybí ani bonus pro všechny v podobě narozeninových slev. Zákazníci, kteří se zapojí do oslav a nakoupí během kampaně, se mohou těšit na 20% slevu na všechny objednávky nad 1000 Kč.