Fashion Days, ve střední a východní Evropě módní nákupní destinace číslo 1, nabídne v rámci výprodeje Black Friday slevy na zhruba 500 000 produktů od více než 1 000 značek v celkové výši 9,6 milionu eur. Celá akce vypukla již ve čtvrtek 20. listopadu ve 23:00 a potrvá až do neděle 23. listopadu. Tři dny plné slev, které dosáhnou až 90 %.
V rámci jedné z největších událostí letošního roku nabídne Fashion Days svým více než 6 milionům zákazníků desetitisíce módních produktů z oblasti dámského, pánského a dětského oblečení, obuvi, doplňků a šperků za velmi výhodné ceny. Obrovský výprodej se dotkne i známých a mezinárodně uznávaných značek jako je Calvin Klein, Just Cavalli, PepeJeans, United ColorsofBenetton, Guess, Nike, Puma, Converse, Esprit, Ray-Ban, Sisley, Moschino, Timberland a řady dalších. Na stránkách obchodu lze každý den očekávat nové atraktivní nabídky a rychlé doručení (do 5 dnů).
Minulý rok zaznamenala akce Black Friday veliký úspěch a letos jsou očekávání ještě vyšší. Na skladě se nachází 4x více produktů a mnoho zákazníků častěji podléhá kouzlu online nakupování. Protože se během výprodeje očekává až 10násobný nárůst návštěvnosti stránek, rozšířila se výkonnost online platformy. Webshop také bude nepřetržitě monitorován, takže by uživatelé při vstupu do obchodu neměli čelit žádným problémům.
Speciálně u příležitosti Black Friday představí Fashion Days svou novou mobilní nákupní aplikaci pro Android – rozšíří tak své dosavadní portfolio aplikací pro iPhone a iPad. Čtyři hodiny před zahájením velkého výprodeje bude pouze prostřednictvím mobilních aplikací zpřístupněn náhled do vybraných kampaní, takže aktivní uživatelé mobilních zařízení budou moci využít zmíněný benefit jako první. Uvedení nejnovější aplikace odpovídá firemní strategii, která se soustředí na mobilní nakupování, a reaguje tak na četné žádosti zákazníků o aplikaci pro operační systém Android. V současnosti činí prodeje společnosti přes mobilní zařízení 31 % (čísla za říjen 2014) a po uveřejnění nové aplikace se očekává další nárůst. Vývoj je v souladu s nedávným celosvětovým výzkumem ConsumerBarometer, podle něhož 25 % bulharských vlastníků smartphonů využívá své přístroje k online nakupování.
O Fashion Days
Fashion Days je online obchod s módou, obuví a doplňky s vedoucím postavením ve střední a východní Evropě. Jako průkopník v této oblasti má ambice udávat tempo v nakupování přes internet a pomocí inovací zastávat v tomto rychle se rozvíjejícím oboru vůdčí postavení. V současné době má Fashion Days více než 6 milionů členů a 1,6 milionu fanoušků na Facebooku. Svým zákazníkům nabízí přes 500 000 produktů od více než 1 000 značek, jež zahrnují dámské, pánské a dětské oblečení, obuv, sportovní oděvy a doplňky. Každý den se na stránkách Fashion Days objevují 100% originální výrobky od známých značek za velice atraktivní ceny, mezi nimiž můžeme jmenovat například Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United ColorsofBenetton, Nike, adidas, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox atd. Svým zákazníkům rovněž poskytuje denní dávku inspirace, stylu a zajímavých článků, které mohou najít na blogu TheDailyIssuehttp://www.fashiondays.cz/the-daily-issue/.
V roce 2009 založili tuto úspěšnou firmu švýcarští podnikatelé Markus Okumus a Jan Vichr. Lokální pobočky společnosti se nacházejí v Bulharsku, České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku a ve Slovinsku. Vedení podniku sídlí v Dübendorfu nedaleko švýcarského Curychu. Od roku 2012 je Fashion Days členem skupiny MIH Allegro Group. www.fashiondays.cz