ijournal.cz

Baťa flagship store na Andělu jako první na světě v novém konceptu

red Zdroj: Baťa 12.3.2019 Móda, obuv, doplňky
Značka Baťa otevřela zbrusu nový dvoupodlažní flagship store přímo na pražském Andělu. Prodejna je revoluční nejenom plně obslužným zákaznickým systémem s možností nákupu online na místě, ale i tím, že jde o téměř bezkrabicový obchod, kde se zákazník neobslouží sám, ale je o něj postaráno vyškoleným týmem profesionálů.
Na místě je k dispozici kompletní sortiment s více než dvanácti tisíci páry obuvi a doplňků. Baťa flagship store na Andělu je navíc první prodejnou na světě navrženou v novém elegantním konceptu. Prodejna je otevřena od 25. února 2019 v ulici Nádražní 344/25 na pražském Smíchově.

Baťa


Značka Baťa brzy oslaví 125. let od svého založení, a nejen k této příležitosti si nadělila zbrusu nový a unikátní flagship store, který se nachází přímo na pražském Andělu.

Dvoupodlažní prodejna je pro českého zákazníka revoluční nejenom svým designem, ale i prodejním konceptem, který je na rozdíl od starších baťovských prodejen plně obslužný a poskytuje individuální přístup ke každému zákazníkovi. Prodejna je téměř bez krabic, proto se nikdo z nakupujících sám neobslouží a je mu zajištěn stoprocentní zákaznický servis. To přináší moderní přístup, čímž se Baťa odlišuje od konkurence. Interiér prodejny navazuje na globální designový koncept Bata Red Two navržený italskými architekty, který je tvořen kombinací moderních materiálů z kovu a skla v bílo červeném provedení vytvářející světlé, čisté a vzdušné prostředí. V tomto provedení je však pražská prodejna úplně první na světě.

Baťa_interiér

 „Koncept bílo-červené butikové prodejny je díky svému uspořádání mnohem přehlednější než starší koncepty. V prodejní části nenajdete žádné krabice, díky tomu působí celý prostor elegantně a čistě. Na místě je současně i dostatek moderního sezení pro naše zákazníky, které jim zaručí pohodlí a prostor při výběru obuvi,“ vysvětluje Ondřej Cedidla, Marketing Manager pro Českou republiku a Slovensko.

Vlajková prodejna nabízí na třistasedmdesáti metrech čtverečních kompletní sortiment zboží-až 900 modelů bot a 130 typů kabelek-od více než 20 světových značek. „Mimo baťovské značky a naše exkluzivní a limitované kolekce je pro naše zákazníky v nabídce připravena i další obuv značek jako je Gabor, Högl, Vagabond nebo sportovní boty od značek Adidas, Nike, Merrell nebo Skechers. Celková nabídka činí více než 12 tisíc párů bot v dámských, pánských a dětských kolekcí,“ doplňuje Ondřej Cedidla. 

Baťa_sortiment

Otevření nového reprezentativního flagship store je dalším krokem vizuálního vývoje společnosti, která letos představila nový marketingový koncept „Překvapivě Baťa“ a stejně tak nové tváře pro sezónu 2019, jimiž jsou Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí.
PGregor Brzobohatíoprvé v historii značky se stal ambasadorem manželský pár a rovněž zcela poprvé, kdy se obě známé osobnosti představili ve společné komerční kampani. Tímto Baťa navazuje na globální marketingovou strategii poskytnout svým zákazníkům překvapivý a neobyčejný zážitek z moderního nakupování.

BAŤA VIDEO – KAMPAŇ…A.mp4

 




Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: Baťa