Koncem minulého roku vstoupila společnost Hebe, internetový obchod s kosmetikou, na český trh. Nyní uvádí aplikaci, která nabízí svým zákazníkům pohodlné nakupování kosmetických produktů prostřednictvím chytrých telefonů. Spuštění české verze mobilní aplikace je strategickým krokem společnosti k posílení své pozice na zdejším trhu. Zájemci si ji mohou stáhnout zdarma pro zařízení s operačními systémy Android i iOS.
Mobilní aplikace byla vyvinuta ve spolupráci se společností Future Mind, jenž je zodpovědná za její polskou a nově také slovenskou verzi. Na polském trhu se pyšní velké oblibě a její průměrné hodnocení je 4,7 hvězdiček z 5, což dokazuje uživatelsky přívětivé používání. Pro český i slovenský trh byla aplikace přizpůsobena potřebám a zvyklostem místních zákazníků.
Aplikace má pro uživatele řadu výhod:
1. Přístup ke všem akcím: Zákazníci přehled o všech aktuálních akcích, slevách a speciálních nabídkách.
2. Možnost přidat recenzi k výrobkům a přidat je do seznamu přání: Možnost sdílet své zkušenosti s výrobky a také vytvářet a spravovat svůj vlastní seznam přání. Oblíbené produkty tak budou moct uživatelé rychle a pohodlně najít.
3. Snadná a rychlá cesta k zákazníkovi: Aplikace nabízí uživatelsky přívětivé rozhraní, takže nakupování je snadné, rychlé a zábavné.
4. Doprava zdarma na všechny objednávky: Zákazníci si mohou užít opravdu bezstarostné nakupování, protože všechny objednávky prostřednictvím mobilní aplikace, jim budou zaslány zdarma.
„Implementace mobilní aplikace na českém a slovenském trhu je velkým krokem pro rozvoj značky Hebe. Věřím, že její nabízené funkce výrazně ovlivní rozpoznatelnost a popularitu naší značky. Mobilní aplikace je pro nás důležitým nástrojem pro budování loajality zákazníků a také pro zvýšení jejich počtu. Na polském trhu se velmi dobře osvědčila a těšíme se, že se tak stane i v Česku a na Slovensku,“ řekla Aleksandra Kosior, produktová manažerka Hebe.
Mobilní aplikace bude neustále monitorována a vyvíjena. Dalším krokem bude rozšíření věrnostního programu, aby vyhovoval jedinečným potřebám a očekáváním zákazníků v každé z těchto zemí.