SKUPINA CCC PODEPSALA DESETILETOU LICENČNÍ SMLOUVU (S MOŽNOSTÍ PRODLOUŽENÍ O DALŠÍCH DESET LET) NA ZNAČKU REEBOK S NEJVĚTŠÍM SVĚTOVÝM POSKYTOVATELEM LICENCÍ AUTHENTIC BRAND GROUP. V RÁMCI TÉTO SPOLUPRÁCE BUDE SKUPINA CCC GROUP DISTRIBUOVAT ŠIROKOU ŠKÁLU VÝROBKŮ TÉTO ZNAČKY VE SVÝCH PRODEJNÍCH KANÁLECH (CCC, HALFPRICE, EOBUV.CZ A MODIVO) VE 28 ZEMÍCH. SPOLEČNOST BUDE MOCI ROVNĚŽ PROVOZOVAT MULTIBRANDOVÉ PRODEJNY, SHOP-IN-SHOP KIOSKY A ZNAČKOVÉ PRODEJNY.
SKUPINA CCC SE TAK DÍKY DOHODĚ SE ZNAČKOU REEBOK PŘIPOJUJE KE TŘEM NEJSILNĚJŠÍM MALOOBCHODNÍM HRÁČŮM S LICENCÍ ZNAČKY V EVROPĚ.
Skupina Authentic Brands Group (Authentic), jeden z největších světových poskytovatelů licencí, vlastní více než 40 ikonických a známých značek. Kromě značky Reebok do její kompetence spadají značky jako například Forever 21, Nine West, Aéropostale, Nautica, Juicy Couture, jakož i osobní značky Shaquille O’Neal, David Beckham, Prince, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali a podobně. Authentic kombinuje silné značky s nejlepšími partnery ve své třídě a globální sítí provozovatelů, distributorů a maloobchodníků. Její značky dosahují ročně celosvětového obratu více než 25 miliard dolarů a jsou přítomny ve více než 150 zemích.
„Jsme rádi, že můžeme rozšířit naše partnerství se skupinou CCC o značku Reebok, která je důležitou ikonou sportovní kultury s věrnou a aktivní komunitou po celém světě,“ uvedl Henry Stupp, generální ředitel pro oblast lifestyle v regionu Střední a východní Evropy a Indie ve společnosti Authentic. „Zkušenosti společnosti CCC Group v oblasti maloobchodu a hluboké porozumění potřebám spotřebitelů umožňují značce Reebok zvýšit podíl na trhu v tomto důležitém regionu. Těšíme se na úzkou spolupráci s týmem CCC při rozšiřování globálního dosahu značky Reebok.“
Desetiletá licenční smlouva s možností prodloužení o dalších deset let umožňuje skupině CCC nakupovat výrobky přímo z továren společnosti Reebok, prodávat je ve vlastních prodejních kanálech (CCC, HalfPrice, Eobuv.cz, Modivo) a distribuovat je v monobrandových kanálech. Skupina tak opouští spolupráci se zprostředkovateli značky a stává se přímým distributorem. Spolupráce se značkou Authentic se týká všech hlavních kategorií: oblečení, obuv, tašky a zavazadla.
„Authentic je jednou z největších globálních společností, která spolupracuje pouze s těmi nejspolehlivějšími a nejvybranějšími partnery. Jsme proto velmi rádi, že se k této skupině můžeme připojit. Pro skupinu CCC tato spolupráce znamená také přístup k ještě širší nabídce značky Reebok a obchodně nejefektivnější model spolupráce v rámci maximalizace marže, který nám navíc umožní plně využít efektu rozsahu a synergie značek. Chceme, aby výrobky Reebok byly přítomny na všech trzích, kde působíme a v každé z našich obchodních linií – CCC, eobuv.cz, Modivo, HalfPrice, a to jak v online, tak v kamenném prodeji,“ řekl Dariusz Miłek, předseda představenstva skupiny CCC.
„Společně Authentic chceme evropským zákazníkům poskytnout pohodlný, omnichannelový přístup k fenomenálním výrobkům Reebok.“
Společnost Reebok již po generace inspiruje, spojuje a vytváří skvělé produkty pro sportovce a fanoušky pohybových aktivit po celém světě. Značka je hluboce zakořeněná v profesionálním sportu, kultuře tenisek a sportovního oblečení.Od vytvoření první běžecké boty s hroty před více než sto lety, přes přelomovou technologii THE PUMP™, až po oceňované modely Nano a Floatride, je společnost Reebok průkopníkem v oblasti sportovních produktů a pokračuje v inovacích, které mění toto odvětví. Modely Reebok Classic Leather a Club C se etablovaly jako ikony díky svým nadčasovým a klasickým designům, které poprvé debutovaly před téměř čtyřiceti lety a díky spolupráci se světoznámými tvůrci a designérskými domy se neustále vracejí v nových iteracích.
Součástí licence skupiny CCC je také právo používat ochrannou známku Reebok pro reklamní a propagační účely.
Skupina rovněž podepsala licenční smlouvu se společností Authentic na distribuci dámské obuvi značky Nine West. Rozšiřování licenčního portfolia je dalším odvětvím činnosti, které skupina CCC rozvíjí a které jí umožňuje poskytovat zákazníkům atraktivní nabídku a zároveň maximalizovat marže.