ijournal.cz

Jak jsou na tom s řízením a rychlou jízdou známí?

red Zdroj: a foto: SGA Aerodynamics 18.10.2014 Společenské akce a události
Na Tuning párty v pražském  Coco baru se představily úpravy luxusního automobilu SGA aerodynamics, takzvaný Bodykit. Na akci se sešli milovníci rychlé jízdy jako Vlaďka Erbová, Tomáš Řepka, Kateřina Kristelová nebo Sámer Issa… 

… prozradili, jak jsou na tom, když usednou za volant.
Bouřlivák Řepka přiznal vážnou nehodu, neuvěřitelně rychlou jízdu na dálnici a také alkohol za volantem. „Největší nehodu jsem zažil v autě v roce 1993, to mi šlo fakt o život. Navíc jsem v tom autě nebyl sám. Dostal jsem mikrospánek. Je zázrak, že žiju, auto bylo na odepsání,“ prozradil na tuning párty v baru Coco Řepka. „Nejrychleji jsem jel svým Lambem rychlostí asi 330 km/h. Nějaké body mít asi budu, nejezdím předpisově. To přiznám. Ale nezjišťoval jsem to, vůbec netuším,“ dodal fotbalista a dokonce přiznal i alkohol za volantem. „Alkohol párkrát byl, neříkám že ne. To bych lhal a byl bych neupřímný,“ uzavřel. 

repkovi

Jeho manželka Vlaďka Erbová poslední nehodu zažila letos, kdy u svého domu srazila exekutora. „To co se mi stalo byla nešťastná náhoda, ne autonehoda. Nikomu se nic nestalo, ale i tak to pro mě bylo hrozně těžký a dlouho jsem se z toho vzpamatovávala,“ řekla Vlaďka. Největší nehodu si pamatuje z dětství. 

„Jeli jsme na dovolenou a bohužel jsme měli vážnou autonehodu. Skončila jsem v nemocnici s otřesem mozku,“ říká. „Já jsem jak řidič nikdy nic vážného a zásadního naštěstí nezažila. Mám za sebou pár smyků, ťukanců, ale nikdy se nikomu nic nestalo,“ dodala Vlaďka, která nejrychleji v životě jela 260 km/h. „Nemám úplně líné auto a můj manžel měl také vždycky žihadla. Když jsem bez dětí, tak se nebojím. Čas od času se nebojím na dálnici sešlápnout penál,“ říká modelka. 

To Sámer Issa sám neřídí, má strach a raději využívá služeb řidiče nebo taxi. Sám ale zažil neuvěřitelně kuriozní nehodu.
„Přes dálnici nám přeběhly krávy. Bylo to i v televizních novinách, byl tam i obrácený kamión. Řidič tvrdě zabrzdil a já jsem přeletěl ze zadního sedadla až k předním sklu. Řidič to vykličkoval a jen zázrakem jsme do žádné krávy nenarazili. To bychom stoprocentně nepřežili. Od té doby se bojím jezdit,“ dodal Sámer.

issa

Kateřina Kristelová se v současnosti raduje z nového čtyřkolového přírůstku do rodiny. „Pořídila jsem pro sebe a pro Claudinku konečně bezpečné, velké auto, kam se nám vejde koloběžka, věci na písek i třináct barbín, které vozíme na vyjížďky. Auto považuju za svůj druhý domov, umím se v něm, prakticky skoro za jízdy, převléct, nalíčit i naučit scénář na práci. Mám ráda, když si pustím svojí oblíbenou černou muziku a jedu se klidně sama jen tak projet“, říká Kateřina, která je fanynkou tuningu a úprava auta SGA Aerodynamics před klubem Coco jí nadchla. 

kristelova

„Jsem fanynka tuningu, ale ne takového toho, kde je poznávacím znakem plyšový volant a diskokoule v autě, baví mě opravdový tuning jako v Rychle a zběsile. Mimochodem já sama vůbec rychle nejezdím, jsem typ řidiče, kterému v padesáti vlajou vlasy z okna a má pocit, že by předjel Nikiho Laudu. Ale ráda se nechám bezpečné svézt chlapem. Momentálně jsem spokojená, se svým občasným řidičem, autem i rychlostí v životě,“ dodala moderátorka.


Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: a foto: SGA Aerodynamics