Ikonická rakouská společnost Palmers slavnostně otevřela svůj nový vlajkový obchod v exkluzivním nákupním centru Palladium v Praze. Hvězdní hosté Conchita Wurst a DJ Pierre Sarkozy aka DJ Mosey patřili mezi zlaté hřeby velké zahajovací party, uspořádané v nové prodejně, která je již třetím prodejním místem Palmers v českém hlavním městě a důkazem pozitiv plánu expanze Palmers. Do konce roku 2018 Palmers ve střední a východní Evropě otevře více než 20 nových obchodů.
Nová vlajková prodejna PALMERS, která otevřela své brány 7. prosince 2017 v exkluzivním nákupním centru Palladium v Praze, je klenotem mezi již více než 300 obchody PALMERS po celém světě. V nově navrženém obchodě o ploše 120 m², který oslavuje městskou eleganci, mohou zákazníci nakupovat kousky z nejnovějších kolekcí, od Basics až po Art Nouveau.
Conchita Wurst byla obzvláště nadšená novou identitou značky „The art of being a woman“ a možností žít svou ženskost mnoha různými způsoby. „Samozřejmě, že jsem na mezinárodním hudebním okruhu neustále v pohybu. Proto jsem obzvlášť potěšena, když mě na mé cestě do zahraničí doprovází má milovaná značka,“ uvedla vítězka soutěže Eurovision Song.
V rámci nového vlastnictví rodinou Wieser (bratři Marc, Tino a Luca Wieser), společnost Palmers Textil AG prosazuje jasnou expanzi a růstovou strategii s cílem obnovit velkolepost tradiční a vyhlášené společnosti Palmers. Jedním z cílů této kampaně je revitalizace nebo otevření až 40 nových obchodů – z nichž 20 se bude nacházet ve střední a východní Evropě – do konce roku 2018, přičemž se upřednostňují exkluzivní lokality jako je Palladium v Praze.
Oblast regionu střední a východní Evropy je pro firmu Palmers obzvláště zajímavá, neboť místní cílová skupina je podobná té na rakouském trhu, kde zákazníci velmi oceňují jedinečný charakter produktů společnosti Palmers: svůdné spodní prádlo, které ztělesňuje vysoký komfort nošení a špičkovou kvalitu. „Chceme, aby se Palmers stala mezinárodní módní značkou a na cestě k tomuto cíli máme velmi dobře našlápnuto,“ říká CFO Tino Wieser.
Od své akvizice novými vlastníky je podnik řízen jasným směrem. Doplněním strategie expanze a vytvořením nových kolekcí byla vylepšena digitalizační strategie, což vedlo k vytvoření nového online obchodu a nové strategie sociálních médií. Navíc se díky promyšlenému obnovení značka Palmers stala esteticky atraktivnější a digitálně čitelnější.
V budoucnu má značka Palmers získat větší autentičnost, která bude velmi důležitá také pro zákazníky. Pro majitele mají zásadní význam upřímný závazek ke značce a blízkost k zákazníkům.