Společně s baletkami z Labutího jezera a dalšími modelkami, tvářemi legendární české kosmetiky Dermacol, zakladatelkou Olgou Knoblochovu a spolumajitelkou Věrou Komárovou se postavily na jeviště Národního divadla tři naše MISS a v rámci padesátiletého výročí značky si zahrály krátkou “divadelní hru“ určenou pro rozsáhlé publikum.
Po celodenním natáčení vznikl reklamní spot, který nemá na svědomí nikdo jiný než režisér F. A. Brabec, který je zvyklý pracovat s největšími hvězdami. Se značkou Dermacol dokonce nespolupracoval poprvé. Videoklip již můžete vidět jak v televizním vysílání, tak na internetu. V krátkém spotu se dvě hlavní aktérky, v čele s topmodelkou a MISS WORLD 2006 Táťánou Kuchařovou a Ivou Kubelkovou, ViceMiss roku 1996, připravují na svůj výstup na prknech našeho nejvýznamnějšího divadla, které už více jak sto let spojuje národ. „Pro mě byl zážitek natáčet právě v prostorách Národního divadla. Pokaždé, když jsem na takových místech pracovně, či soukromě, cítím silný pocit hrdosti na naše kulturní bohatství. Bylo to to nejlepší a nejdůstojnější místo pro natáčení nové kampaně k 50. výročí značky Dermacol, které jsem tváří již řadu let,“ komentovala nabitý natáčecí den Taťána Kuchařová, která slaví úspěchy i jako herečka.
Z krátkého videa sálá krása žen, která se snoubí s kvalitní českou kosmetikou. V zákulisní maskérně Národního divadla se dívky samy zkrášlují a s líčidly se doslova mazlí. Připravují se totiž na svůj velký úkol, který následuje vzápětí.
Po boku Taťány Kuchařové se v kampani objevuje i Iva Kubelková, která je rovněž tváří značky a již dlouhá léta vypadá skvěle právě díky kosmetice Dermacol. „Na oponě našeho vzácného divadla stojí: NÁROD SOBĚ. Pro mě dnes platí další heslo, a to: DERMACOL VÁM. Protože stejně jako divadlo spojuje lidi, Dermacol spojuje ženy a činí je šťastnějšími a krásnějšími,“ vyznala svou lásku k tradiční české kosmetice Iva Kubelková, která ve videu společně s Táňou Kuchařovou předává za mohutného potlesku všech diváků Národního divadla zakladatelce značky Olze Knoblochové jubilejní diamantový prsten. Ve videu se objevuje i třetí miss, kterou je ViceMiss 2015 Karolína Mališová.
Nejdůležitějším poselstvím videa je tedy dárek, který není určen jen zakladatelce značky, ale který chce Dermacol věnovat v rámci soutěže i svým zákaznicím. „Slavíme důležité jubileum, a proto jsme pro své zákaznice připravili soutěž o padesát diamantových prstenů, které jsme nechali vyrobit pouze pro tuto příležitost. Na výrobu každého z nich bylo použito 33 diamantů, které jsou zasazeny do růžového zlata,“ řekla Věra Komárová, spolumajitelka značky, o prstenech, které nebude mít na světě nikdo jiný, než právě oněch padesát výherkyň a zakladatelka Olga Knoblochová.
Dermacol ale ženy zkrášluje již padesát let hlavně svými produkty, které si oblíbila i řada našich VIP a některé z nich se staly i tváří značky. Zakladatelka firmy Olga Knoblochová v závěru prozradila recept na to, jak si co nejdéle udržet mladistvou tvář: „Po celou dobu existence značky nejvíce miluji krycí make-upy. Vždycky jsem měla obličej plný pih a s touhle jednoduchou pomůckou jsem je zakryla během chviličky,“ přiznala majitelka tváře, kterou není potřeba žádné milovnici dobré kosmetiky představovat.
Vše o soutěži, nápovědu, výhry a více informací získáte na www.dermacol50.cz.
Reklamní spot na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=luGcvbS621s