Cílem e-shopu www.storestyle.cz a kamenného obchodu Emphatia je přinášet krásné a účelné věci. Zaměřuje se na parfémy, kosmetiku, doplňky, ale také na nábytek – unikátní patentovaná lehátka. Vždy jde o produkty svého druhu ojedinělé, které až na výjimky v České republice neseženete.
PARFÉMY A INTERIÉROVÉ VŮNĚ
Angela Ciampagna
Značka Angela Ciampagna je posledním výkřikem ve špičkových italských řemeslných parfémech. Angela Ciampagna – „nos“ a Enrico Maraffino – manažer laboratoře, partneři v práci i životě, jsou myslí i rukama této značky a jejich parfémů.
Produktivní duše značky Andrea Ciampagna je ukryta v řemeslné dílně Label v Atri, malém městečku v oblasti Abruzzo ve střední Itálii. Parfémy jsou zde vyráběny po náročném vývoji, prováděném s uměleckým a kreativním přístupem.
Cílem je vytvořit parfémy vysoké hodnoty, skrze které se z parfému stane nosič mezi vývojem, řemeslnými praktikami a přesným výběrem přírodních materiálů.
První kolekce parfémů značky Andrea Ciampagna byla uvedena v malé rodinné dílně ve střední Itálii. Toto umístění je samotným jádrem, které celou kolekci definuje. Blízký kontakt s přízemní každodenní rutinou a běžným životem ve vesnici, vůně přírody a opravdový a přírodní akcent všeho okolo jsou prvky, které dodávají ideji kontrastu do celé kolekce: tradice, posvátnost, vášně a historické odkazy jsou blízce sledovány pohledem pohanských očí tak, aby se zachovala jejich čistá esence. Okno s motivem růže v místní katedrále, symbol celé kolekce, představuje nekonečný dialog mezi svatým a světským, mezi řemeslem a vznešeností, mezi předvídavostí a mysticismem, mezi starými zvyky a modernou.
Design kolekce je hrubý mix vesnickosti a vznešenosti. Textury jsou vždy nevýrazné a nepřesné. Cílem značky je obsáhnout nedokonalost, která je přirozená pro každé ručně vyrobené dílo.
Kolekce Hatria – sedm parfémových vod s excelentním dry-downem (= to, jak to voní po zaschnutí). Každá krabička je ručně balená. Parfémy jsou vyráběny v malých sériích a jsou číslované.
Carthusia
Legenda vypráví, že v roce 1380 otec převor kartuziánského kláštera svatého Jakuba, zaskočený zprávou o příchodu královny Johanky z Anjou na Capri, vybral kopu z nejkrásnějších květin na ostrově; tyto květiny zůstaly ve stejné vodě po dobu tří dnů. Když je poté chtěl převor vyhodit, všiml si, že voda získala tajemnou vůni. Obrátil se na mnicha, zběhlého v alchymii, který zjistil původ vůně a vytvořil „Garofilium Silvestre Caprese“.
O mnoho set let později, v roce 1948, byly v klášteře nalezeny staré vzorce parfémů. Po získání povolení od papeže je dostal chemik z Piemontu v severní Itálii a vytvořil nejmenší parfémářskou laboratoř světa.
Dnes značka Carthusia čerpá ze svých bohatých historických znalosti, s cílem rozvíjet kulturu parfémů, které jsou ve světě jedinečné. I v dnešní době, stejně jako tomu bylo v minulosti, jsou všechny etapy výroby ruční prací.
Všechny vůně Carthusia mají silné pouto s ostrovem Capri. Pocity a nálady spojené s výrobky Carthusia jsou výsledkem horlivého a profesionálního výzkum v oblasti komponentů, pocházejících výhradně z prostředí Capri.
Symbol firmy, krásné logo v secesním stylu, vytvořil v roce 1948 malíř Mario Laboccetta. Vykresluje „květinu – sirénu“, která je ztělesněním surrealistické a mytologické krajiny Capri.
Store Emphatia nabízí parfémy, parfémové vody a interiérové vůně této společnosti.
Simone Cosac Profumi
Simone Cosac Profumi je exkluzivní italská společnost, produkující luxusní vůně založené na skutečném příběhu lásky mezi Biancou Cappello a velkovévody Francesco de ‚Medici v období renesance.
Společnost byla založena paní Simone Cosac Naify v roce 2008 ve vile La Tana, kde Simone a její rodina nyní žijí.
Simone Cosac Profumi oslavuje komplikované a nadčasové prvky ženskosti přes umění renesanční parfumerie.
Store Emphatia nabízí parfémy a interiérové vůně Simone Cosac Profumi.
DOPLŇKY
Společnost založena designéry Silvií Arienti a Giovanni Colombo.
Samotný název Baci Milano je kombinace dvou klíčových slov: Baci (polibky) a Milano ( synonymum módního kapitálu).
První myšlenkou bylo vyvinout krásné, ale i praktické produkty, odrážející potřebu zákazníků. Obrovský úspěch linie BAROQUE& ROCK vedlo zakladatele k tomu, aby investoval a rozšiřoval svůj sortiment vytvořením jednotlivých řad potřeb pro stolování a doplňků, jako jsou například akrylátové salátové mísy, poháry a džbány.
Jednotlivé linie jsou navrženy tak, aby při velké dávce originality byly zároveň univerzálními a doplňujícími se produkty.
Nabízené doplňky jsou vyrobeny z velmi rozdílných materiálů – akrylátu, melaminu a silikonu a jejich vzájemných kombinací. Některé prvky jsou vyrobeny z porcelánu.
KOSMETIKA
Stenders
Lotyšská společnost Stenders Cosmetics je největší, výrobcem kosmetiky v severní Evropě. Nabízí širokou řadu produktů s využitím vzácných ingrediencí. Obchod Emphatia nabízí tři produktové řady této firmy – řadu s 24 karátových koloidním zlatem, s jantarových práškem a s výtažky z mořských perel a řas.
Soaphoria
Soaphoria je mladá slovenská značka organické a přírodní kosmetiky. Myšlenka na vytvoření této kosmetiky a celá vize vznikla na dovolené v Chorvatsku. Mimo moře, krásné přírody a bohatého kulturního dědictví na tvůrce Soaphorie zapůsobil jen malý milý dárek. – kousek ručně vyrobené přírodní kosmetiky. A tak přišla na svět myšlenka věnovat se právě přírodní kosmetice a vytvářet v této oblasti malé originály. Hlavní motivací celkové vize byla snaha vytvořit něco nového. Výroba přírodní kosmetiky však není pro tvůrce Soaphorie „jen výrobou“, ale také životní styl. Samotná výroba nebyla jednoduchá. Tvůrci Soaphorie pracovali na vývoji svých produktů celé dny a zpočátku se jim občas nevyhnul ani neúspěch. Těžké období ale poté vystřídal úspěch a následoval rozvoj firmy. Soaphoria se může chlubit tím, že využívá jen nezbytné minimum chemických látek a používá jen recyklovatelné materiály.
NÁBYTEK – WELLNESS LEHÁTKA, DYNAMICKÉ ŽIDLE, STOLY S FUNKČNÍMI DÍLY
First Class Holz
Jde o rodinnou firmu, kde se majitel Otto Hamminger velkou měrou podílí na vývoji produktů a sám pracuje na jejich realizaci. Využívá zejména jednoduché mechanické principy, které při správné aplikaci zajistí bezporuchový a bezúdržbový chod výrobků. Cílem je využití co nejmenšího množství spojovacích materiálů nebo prvků, které by se mohly stát příčinou různých poruch. Produkty jsou s mimořádnou péčí a láskou vyráběny v krásném prostředí městyse Lohnsburg v Horním Rakousku v nadmořské výšce 523 metrů, a to přednostně z dřeva pocházejícího z místních lesů. Společnost byla založena v roce 1984 a jejím mottem je „zdravý selský rozum“ a „vášeň pro práci se dřevem“. Cílem je vyrobit produkty s vysokou funkčností se skvělým designem.
Během vývoje inovačních systémů společnost dbá na dodržování ergonomických zásad. Dynamická wellness lehátka a jedinečné dynamické židle a stoly s funkčními vkládacími prvky poskytují kombinaci pohybu a ergonomie, čímž zajišťují komfort s přihlédnutím k blahodárným účinkům na zdraví uživatele.