Francouzské pekařství PAUL, které na našem trhu působí již 12 let, je synonymem pro Art de Vivre, tedy umění žít po francouzsku. Vedle příjemného posezení v nezaměnitelném prostředí svých poboček nabízí nyní PAUL nejkvalitnější produkty francouzské gastronomie i v online prostředí.
Produkty francouzského pekařství nově na Rohlík.cz
Prodej prostřednictvím e-shopu a využití rozvážkové služby je jedním z fenoménů současné gastronomie, který se začal rozvíjet již v minulých letech. Nástup koronavirové epidemie a s ní spojených opatření však spojení s největším online supermarketem v České republice ještě urychlil. Novým partnerem pekařství PAUL se proto nyní stal e-shop Rohlík.cz, který je průkopníkem v segmentu e-shopů s potravinami. „Rohlík.cz jsme si zvolili proto, že je dlouhodobě špičkou v online prodeji potravin. Nabízíme prémiové zboží nejvyšší kvality a chtěli jsme si být jistí, že i náš partner bude jedničkou na trhu. S Rohlíkem jsme se během půl roku navzájem testovali. Celý PAUL tým centrály důkladně testoval služby Rohlíku z pohledu zákazníka a Rohlík ochutnával naše produkty v nákupním oddělení i jako občerstvení na poradách managementu,“ vysvětluje Filip Kubernat, ředitel pekařství PAUL v České republice a doplňuje, že dalším cílem spolupráce je přiblížit výrobky francouzského pekařství co největšímu počtu zákazníků. Rohlík.cz bude od 16. září nabízet průřez tím nejlepším z nabídky PAUL, jako je například ikonický máslový croissant, výjimečný ořechový chléb, tradiční francouzské bagety (flute) a mnoho dalších výrobků. Pouze pro zákazníky Rohlíku bude v nabídce speciální toastový chléb. Chybět nemohou samozřejmě ani oblíbené makronky. Aby byla zachována kvalita a čerstvost produktů, budou v tuto chvíli dodávány pouze v Praze a jejím nejbližším okolí. Zákazníci zboží obdrží 24 hodin denně, v exkluzivních obalech pekařství PAUL a za stejné ceny jako v kamenných obchodech a na e-shopu.
PAUL posiluje také vlastní e-shop
Již na jaře započalo pekařství PAUL spolupráci se službou WOLT. „Při výběru partnera pro doručování z našeho e-shopu jsme kladli požadavky zejména na rychlost, kvalitu a nejlepší zákaznický servis,“ říká Filip Kubernat a dodává, že WOLT tyto požadavky maximálně splňuje. Přes WOLT je možné objednat si téměř kompletní sortiment pekařství. Největší zájem je o dezerty, plněné croissanty a sladké pečivo. K tomu zákazníci připojí nejčastěji kávu. Lidé si objednávají při různých příležitostech – piknik s přáteli v parku, posezení s kamarády, nenadálá návštěva, nebo jen tak pro sebe a pro rodinu. „Máme celou řadu stálých zákazníků, kteří se vracejí opakovaně, jde přibližně o 2/3 ze všech zákazníků WOLT. Těší nás i vysoké zákaznické hodnocení, na WOLTu dosahujeme 4.85 z 5 za restauraci a dokonce 9,7 z 10 za jídlo s doručením,“ zdůrazňuje pan Kubernat. „Nyní lze přes WOLT objednávat téměř po celé Praze. Pracujeme na tom, abychom mohli zapojit i naši poslední pobočku v OC Chodov. To je pro nás strategická lokalita zejména kvůli velké koncentraci kancelářských budov v okolí,“ uzavírá pan Kubernat s tím, že rozšíření působnosti na Jižní město plánují ve spolupráci s WOLTem.
Významnou část zákazníků tvoří také firmy. Především pro ně připravilo pekařství PAUL v duchu sloganu „Prémiové občerstvení do prémiových kanceláří“ i další novinky v sortimentu, které jsou k dostání na e-shopu pekařství – plněné mini croissanty a menší verze oblíbených klasických, čočkových a ovocných salátů v praktických boxech.
e-shop: shop.paul-cz.com
Novinky pro zákazníky i na pobočkách
K současné situaci se pekařství PAUL staví mimořádně zodpovědně, prioritou je bezpečnost zákazníků i zaměstnanců. „O týden dříve, než vláda vydala zpřísňující opatření, zavedli jsme preventivní nošení roušek u našich zaměstnanců,“ uvádí Filip Kubernat. Zákazníkům je samozřejmě volně k dispozici i desinfekce. Nečekejte však intenzivní „odér“, který je pro desinfekci obvykle typický. Pekařství PAUL vybralo několik druhů parfemovaných desinfekcí, ze kterých aktuálně vybírá nejvhodnější variantu, která bude zákazníkům vonět nejlépe. „Chceme, aby se zákazníci u nás cítili vždy příjemně a bezpečně i v této složité době. Proto stále pracujeme na tom, jak prostředí našich poboček ještě více vylepšit,“ dodává Filip Kubernat. Na podzim bude také pokračovat oblíbená makrónková kampaň se soutěží o 6 luxusních kabelek, kterou na jaře přerušilo nařízené uzavření poboček. Nový start soutěže bude 10. listopadu a potrvá 6 týdnů. Každý týden bude vylosován jeden výherce úžasné kabelky Furla Metropolis, další dva výherci se mohou těšit na dárkovou kartu do pekařství PAUL v hodnotě 2.000,- a 1.000,-. Soutěžit je možné opakovaně, počet soutěžních nákupů není omezen. Kompletní pravidla a informace o soutěži najdou zákazníci na webu a sociálních sítích francouzského pekařství PAUL.