Hudební televizní událost roku se blíží. V pátek 29. listopadu v hlavním vysílacím čase TV Nova uvede přímý přenos z předávání prestižních cen Český slavík, který nabídne mnoho živých hudebních vystoupení, včetně držitelky ocenění Absolutní slavík z loňského roku Ewy Farne.
Na galavečeru moderovaném osvědčenou dvojicí Ondřej Sokol a Aleš Háma vstoupí do Síně slávy jakožto první žena Marta Kubišová.
„Jsem rád, že přímý přenos bude opět plný hvězd. I když má Marek Ztracený koncertní pauzu, tak pro Českého slavíka udělá exkluzivní výjimku a vystoupí. Připomeneme si také třicet let od premiéry českého nastudování rockové opery Jesus Christ Superstar. Do svých rolí se na chvíli vrátí Bára Basiková, Kamil Střihavka a Dan Bárta,“ prozrazuje kreativní producent a režisér přímého přenosu Pepe Majeský, pro kterého jde letos o již šestý ročník Českého slavíka.
Hudební fanoušci mohou do 17. listopadu na webových stránkách Českého slavíka (ceskyslavik.cz) hlasovat vždy maximálně pro šest interpretů v kategoriích Zpěvák, Zpěvačka, Hudební skupina a Hip Hop a Rap. Jeden z hlasujících získá luxusní osobní automobil.
Generálním partnerem Českého slavíka je Trinity Bank. „Trinity Bank je hrdá, že se svým generálním partnerstvím může podílet na dalším skvělém ročníku. Propojení ryze české banky a legendární ankety Český slavík je spojením dvou tradičních hodnot,“ říká Radomír Lapčík, zakladatel Trinity Bank, který i letos věnuje vylosovanému výherci nový luxusní automobil Mercedes Benz GLB.
Partnerem ankety je i zhotovitel cen – Granát Turnov. Akademická sochařka Helena Hrabová je autorkou hlavní ceny Český slavík už od roku 1996. Před dvěma lety, kdy TV Nova získala práva na pořádání ankety, doplnila slavičí kolekci o cenu Objev roku, Síň slávy a Absolutního slavíka. Mediálním partnerem je Rádio Impuls.
V minulém roce se přímý přenos prestižní hudební ankety Český slavík stal nejsledovanějším pořadem dne ve všech hlavních cílových skupinách. Slavnostní udílení zaujalo 39,10 % diváků v kategorii CS 15-54 v tu dobu sledujících TV. Celkově se na celý galavečer dívalo v průměru 1,193 milionu diváků v širší věkové skupině 4+. Nejvyšší podíl na sledovanosti byl mezi mladšími ženami, a to 62,43 % v CS Ž15-24.*