ijournal.cz

GymBeam oslavil 10. narozeniny

red Zdroj: GymBeam 3.6.2024 Sport, Zajímavosti

GymBeam se posouvá mezi TOP 4 digitálních hráčů
s fitness zbožím v Evropě!

GymBeam


GymBeam opět zažívá rok plný úspěchů. Nejen, že společnost slaví své desáté narozeniny, ale s obratem 1,4 miliardy korun za první kvartál se jí daří i nadále proměňovat své ambiciózní plány. Z původně CEE hráče se dere do popředí a patří mezi čtyři největší evropské digitální firmy ve fitness odvětví.* V pěti zemích, kde působí, je dokonce jedničkou na trhu. Velké plány má také do budoucna. Chystá vstup do Pobaltských zemí, budování automatických skladů nebo otevírání dalších Fitness Hubů.

GymBeam_narozeniny

Kromě oslav přináší celé desetiletí na trhu především rekordní čísla. Za svou existenci společnost prodala přes 15 milionů kilo proteinu a 3,3 milionu triček, vyvinula 356 GymBeam suplementů a podpořila imunitu 177 111 360 tabletami vitamínu C. Denně zpracuje 20 000 objednávek, které putují k více než 6 milionům zákazníkům. Firma samotná čítá 600 zaměstnanců napříč všemi 15 trhy. Jak říká sám CEO GymBeam, Dalibor Cicman: “Prvních deset let opravdu uteklo jako voda. Zpětně můžu říct, že to byly roky plné práce, učení se a neustálého zlepšování. Společně jsme prošli cestou od skromných začátků až po opravdu skvělá čísla a do roku 2030 očekáváme tržby až 25 miliard korun.”

Plány do budoucna jsou opravdu nabité. Společnost chce nadále posilovat svou pozici v Itálii, Polsku a DACH regionu. Chystá se také na vstup do Pobaltských zemí. Velké plány má s Fitness Huby, v nejbližší době se má otevřít tento multifunkční prostor například ve Varšavě. „Projekt Fitness Hubů se nám osvědčil, a proto jej budeme rozšiřovat do dalších velkých měst po celé Evropě. Je to nejen místo prodeje a výdeje objednávek, ale hlavně prostor pro setkávání naší komunity a budování vazeb s našimi zákazník,“ doplňuje Cicman.

GymBeam
Zahálet nechce ani ve specifickém segmentu bojových sportů, kde díky spolupráci s KSW (největší polská organizace smíšených bojových sportů MMA) a dalšími organizacemi plánuje rozšířit sortiment o produkty přímo pro fightery. Nadále také věnuje pozornost rozvíjení řad oblečení. S těmito všemi inovacemi jdou samozřejmě ruku v ruce inovace i v logistice. Tam chystá GymBeam otevření dokonce tří automatických skladů v Evropě a pracuje na spuštění vlastních výdejních míst a automatů.

Společnost prochází obdobím mimořádného růstu a úspěchů. Rekordní čísla v prodejích a rozvoji produktů dokazují silnou pozici GymBeam na trhu. Stejně tak jako plány do budoucna, které jsou ambiciózní a zahrnují expanzi do nových regionů, rozšíření sortimentu a posílení komunitních vazeb. S vývojem nových produktů a investicemi do logistiky je GymBeam připravený na další úspěšnou dekádu a cestu k dosažení tržeb až 25 miliard korun do roku 2030.

*informace vychází z udávaného vykázaného obratu

info
O GymBeam:

GMGymBeam s obratem 4 miliardy korun za rok 2023 patří mezi TOP 4 největší digitální firmy s fitness produkty Evropy . Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM. 

Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: GymBeam