ijournal.cz

Kurzy oděvního designu i módního byznysu poprvé v online podobě

red Zdroj: www.institutmodnitvorby.cz 4.12.2020 Zajímavosti

Institut módní tvorby je v České republice dlouhodobě leaderem v poskytování profesionálních kurzů o módním návrhářství i byznysu. Na podzim 2020 historicky poprvé transformuje své kurzy do online podoby. Z pohodlí domova se nově můžete zapsat do kurzů Základů oděvního designu, Základů módního byznysu i workshopu o tom, jak se prezentovat na sociálních sítích.

www.institutmodnitvorby.cz-2

Epidemie koronaviru nám většinu možností trávení volného času venku vzala. Na druhou stranu rozšířila variabilitu trávení času doma. Institut módní tvorby zareagoval na stále se nelepšící situaci, a představil tři varianty online kurzů. Svých snů o módním návrhářství ani o skvěle fungující značce se proto nemusíte vzdávat. „Do online podoby jsme převedli dlouhodobě úspěšné a hojně navštěvované kurzy, u kterých příliš nevadí absence osobního kontaktu. Věříme, že si najdou mnoho zájemců. Hodí se pro introverty i ty, kterým by za normálních okolností nevyhovoval stanovený termín offline kurzu,“ říká zakladatelka Institutu módní tvorby Ing. Klára Haunerová. Zapište se do jednoho ze 4 online kurzů, které vás provedou historií módy, základy módního návrhářství, byznysu i sociálními sítěmi.

Klára Haunerová a tým, www.institutmodnitvorby.cz-1 

Kurz Jak se mění módní průmysl vlivem koronaviru

Seminář základy módního byznysu se tentokrát velmi aktuálně zaměří na dopady pandemie COVID-19 na módní průmysl a zasvětí účastníky do současného stavu oděvního průmyslu v ČR i ve světě. Součástí je také predikce vývoje odvětví na dalších pět let, a založení značky včetně nastavení marketingové strategie krok za krokem. 

Termín: průběžně aktualizován na webových stránkách

Cena: 4 500 Kč

 

Kurz pro milovníky sociálních sítí

Praktický workshop zaměřený na sociální sítě vám pomůže vytyčit si vhodné komunikační kanály pro vaši značku a poradí s výběrem a tvorbou obsahu na sociální sítě. Dozvíte se důležité informace o tom, jak s jakýmkoli rozpočtem radikálně proměnit své sociální sítě k lepšímu a jak z nich vytvořit úspěšný prodejní kanál svých produktů.

Termín: průběžně aktualizován na webových stránkách

Cena: 1 800 Kč

 www.institutmodnitvorby.cz


Kurz pro zájemce o historické souvislosti módy

Na kurzu Základy oděvního designu, pod vedením MgA. Michaely Čapkové na vás čekají tři hodiny nabité informacemi o historickém vývoji oděvu od konce 18. století.

Termín: průběžně aktualizován na webových stránkách

Cena: 990 Kč

 

Online seminář Future fashion

Pohled do budoucnosti módního sektoru. Nové možnosti oděvu. Oděv  nově chápeme jako součást našeho života, pomáhá nám při všech našich aktivitách, udržuje tělesnou teplotu, je antibakteriální a mnohem více. Co vše dokážeme v blízké budoucnosti? A vystačíme si už jen s počítačem a tiskárnou? Pojďte si poslechnout stěžejní přednášku o nových možnostech v módním sektoru. Jak bude fungovat návrhář v nové online době v digitálním prostředí (host ze  studia GIZ’MO LAB pod vedením Heleny Todd nebo Žil Julie Vostálové). Kurz je otevřen každému, bez ohledu na pokročilost a zkušenosti.  V úvodu promluví odbornice na český textilní a oděvní trh Ing. Klára Haunerová, která představí současný stav fashion industry i budoucnost módního sektoru. Přiblíží vám možnosti oděvů a nabídne inovativní pohled na celý módní byznys. Následně promluví o konkrétních materiálech budoucnosti s ohledem na udržitelnost Helena Todd nebo Žil Vostálová.

Termín: průběžně aktualizován na webových stránkách

Cena: 1 200 Kč

 Institut módní tvorby, www.institutmodnitvorby.cz

–––––––––––––––

Institut módní tvorby

Institut módní tvorby nabízí základní i pokročilé kurzy pro zájemce o oděvní tvorbu a módní průmysl. Během kurzů se vyučuje nejen šití, ale také konstrukce střihů, módní marketing nebo základy managementu vedení značky. O výuku se starají zkušení lektoři a odborníci v oboru jako je Klára Haunerová, Martin Havel nebo Pavel Berky. Koncepce výuky je sestavená tak, aby její absolventi dobře nacházeli uplatnění na trhu a při své práci kladli důraz na udržitelnost a moderní technologie.

 

Každý měsíc jeden až dva termíny online seminářů.

 

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho!

Autor

red

Zdroj: www.institutmodnitvorby.cz